וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו לנחש מי האדם הכי מחופש בגוגל לשנת 2018 ולא - זו לא מייגן מרקל

2.1.2019 / 10:23

גוגל מסכמת שנה בכל העולם וחשפה את הנתונים גם בישראל, אולם הם לא היו מפתיעים כלל. דווקא הנתונים שהכי הצליחו להפתיע אותנו היו בארצות הברית ומי שחיפשו אותה הכי הרבה בגוגל עקפה את מייגן מרקל, נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ ועוד

דמי לובאטו. GettyImages
דמי לובאטו: המחופשת ביותר בגוגל./GettyImages

שנת 2018 מאחורינו וכמדי שנה, ענקית החיפוש גוגל מספקת נתונים לחיפושים הנפוצים ביותר. סיכום השנה של גוגל מאפשר לנו לראות על מה אנשים דיברו, האירועים המעניינים ביותר, האנשים המחופשים ביותר והשאלות המחופשות ביותר. גוגל חשפה את האנשים המחופשים ביותר לשנת 2018 בארצות הברית, מה שנותן הצצה מעניינת לראות אילו אנשים מעסיקים את האמריקאים ורגע לפני שנחשוף את הרשימה המלאה, רק נגלה שטראמפ לא שם ולמרבה ההפתעה, את רשימת האנשים המחופשים ביותר דווקא תפסו אנשי בידור כשלצידם גם יוטיובר אחד והשופט ברט קבאנו שהצליח להסעיר את ארצות הברית.

מהרשימה של גוגל עולה כי את האמריקאים עניינה יותר מכולם דמי לובאטו שעקפה גם בקטגוריית המוזיקאים את אמינם, אריאנה גרנדה, קארדי בי, ריק רוס. עוד עקפה דמי לובאטו את מייגן מרקל, דוכסית סאסקס שהתחתנה בשנה שעברה עם הנסיך הארי והצטרפה חגיגית למשפחת המלוכה הבריטית. בזמן שלובאטו קטפה את תואר האדם המחופש ביותר בגוגל, מרקל קטפה את התואר במדינת הבית החדשה שלה, בבריטניה. לצד האישה המחופשת ביותר בבריטניה, הידיעות החדשותיות הפופולריות ביותר בגוגל היו החתונה המלכותית והתינוק המלכותי.

במקום הראשון כאמור דמי לובאטו, אחריה מייגן מרקל, במקום השלישי ברט קבאנו , במקום הרביעי היוטיובר הפופולרי לוגן פאלו, במקום החמישי קלואי קרדישיאן, במקום השישי הראפר אמינם, במקום השישי המאמן המעוטר של אוהיו סטייט, אורבן מאייר, במקום השמיני בלבד אריאנה גרנדה, במקום התשיעי ריק רוס ובמקום העשירי הראפרית קארדי בי שבשנת 2018 הגיעה למקום הראשון במצעד האלבומים האמריקאי בילבורד 200.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully