וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את ה-Mi 8 Pro של שיאומי: גב שקוף וקורא טביעות אצבע בתוך המסך

6.1.2019 / 0:02

עם תג מחיר של 2,400 שקלים, זהו הסמארטפון של שיאומי השני היקר ביותר מבית החברה בישראל. מדובר בגרסה משודרגת למכשיר הדגל הכוללת עיצוב מעט שונה וקורא טביעות אצבע בתוך המסך. עם זאת, מדובר בפער של 600 שקלים. האם הוא שווה את הכסף או השדרוג?

שיאומי Mi 8 Pro. מייקי לוי, מערכת וואלה!
השיאומי Mi 8 Pro/מערכת וואלה!, מייקי לוי

כל סקירה על מכשירי שיאומי נפתחת בכך שהחברה מייצרת מכשירים שנותנים תמורה גבוהה למחיר. למעשה, מקבלים יותר ממה שמשלמים עליו. החברה הורידה את מחירי הסמארטפונים בעולם ובישראל בפרט וגם גורמת ללא מעט יצרניות וותיקות לכאב ראש ותחרות שקשה להתמודד מולה. ישראלים רבים מוצאים את המכשירים הסינים כחלופה אטרקטיבית ובצדק. לאחרונה אנחנו רואים לא מעט מכשירי פרימיום שמגיעים מבית היצרנית הסינית שכבר מתקרבים למחירי הסמארטפונים של סמסונג, LG ואפל. ראינו את זה עם ה-BlackShark, סמארטפון גיימינג יעודי שמביא ביצועים מהשורה הראשונה וכעת עם ה-Mi 8 Pro, מכשיר הדגל שהושק בגרסה "על סטרואידים" ומביא עמו קורא טביעות אצבע בתוך המסך וגב שקוף. במקום 1,800 שקלים, ה-Mi 8 Pro עולה 2,400 שקלים, כלומר 600 שקלים הפרש. האם הוא שווה את הכסף? בדקנו.

עיצוב

הבשורה העיצובית כאן היא הגב השקוף וברגע שהוא הגיע, לא הצלחתי להוריד ממנו את העיניים. כן, זה אולי מיותר ולא באמת פונקציונלי אבל תמיד נחמד לראות את מה שקורה מתחת למכסה המנוע בצורה שקופה. על מעבד הסמארטפון ניתן לראות את הלוגו של ערכת השבבים סנאפדרגון מבית קואלקום, את הזיכרון הפנימי וגם את הסוללה שמצופה בקרבון. גם המסגרת של השיאומי עברה רענון, מה שמקנה לסמארטפון הרגשה יוקרתית יותר מבעבר. למרות השינויים הקטנים שמנסים ליצור תחושה של מכשיר משודרג, הם נעלמים בשניה שמשתמשים בכיסוי כלשהו ובפרט - כיסוי עם גב כהה. תוך רגע, הגב השקוף לא נראה יותר מבעד לכיסוי וגם המסגרת המשודרגת איננה מורגשת. החזית של השיאומי זהה לחלוטין ל-Mi 8 וכוללת מגרעת גדולה ודי מוגשמת שמנסה להזכיר את האייפון X, אולם היא גדולה יותר. הנתונים הפיזים כמו גודל המסך והמשקל נותרו זהים, כך שלמעשה - מדובר בעיצוב כמעט וזהה לשל ה-Mi 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully