וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבים אוטונומיים ודור חמישי: כל מה שמצפה לנו בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם מתקיימת מדי חודש ינואר בלאס וגאס ופרוסה על העיר כולה. זוהי תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם ואליה מגיעים יותר מ-200 אלף אנשים. יום לפני פתיחת התערוכה, אספנו את כל הדברים המעניינים ומה שהולך להיות לנו במהלך השנה הקרובה

יח"צ - חד פעמי

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, CES 2019, מושכת אליה עשרות אלפי מציגים ומבקרים מדי שנה; את התערוכה שהתקיימה בשנה שעברה פקדו לא פחות מ-200 אלף אנשים. התערוכה גם גדולה מאוד מבחינה גיאורגפית, ומתקיימת על לאורך כל שדרת בתי המלון של לאס וגאס. בניגוד לתערוכת המובייל MWC שתתקיים בחודש הבא בברצלונה, ב-CES ענקיות האלקטרוניקה מכל העולם משיקות בעיקר מוצרי חשמל לבית כמו טלוויזיות, מחשבים, מקררים, מכונות כביסה ובשנים האחרונות גם הרבה מוצרים חכמים ורובוטים. התערוכה תיפתח בעוד יומיים, ואנחנו נהיה שם לדווח על כל מה שמעניין.

שנה שעברה הייתה מעניינת מבחינת המגמות אבל גם משעממת מבחינת ההכרזות; לא ראינו חידושים שהצליחו לרגש אותנו או להרשים, אלא בעיקר שיפורים לטכנולוגיות קיימות. מה שהצליח להרשים אותנו, היה באירוע שהתרחש חצי שנה אחר כך. באירוע של גוגל שהכריזה על הבינה המלאכותית שיכולה לדבר עם בעלי מקצוע ולנהל שיחות אמיתיות. השנה אנחנו הולכים לראות מיקוד גבוהה יותר באותם התחומים: בינה מלאכותית, רכבים אוטונומיים, הרובוטיקה ובשונה מהמגמות האלו, אנחנו צפויים גם לשמוע לא מעט על הדור החמישי שעשוי לחולל מהפכה אמיתית.

לצד האירועים הטכנולוגים והחדשניים, החברות הוותיקות כמו LG, סמגונג והייסנס, מנצלות את האירוע כדי להכריז על הטלוויזיות החדשות לשנת 2019. הייסנס השיקה בשנה שעברה מקרן לייזר ואילו השנה גם LG הצטרפה. למרות שאת הטלוויזיות החדשות אנחנו צפויים לראות בימים הקרובים, לישראל הן צפויות להגיע במהלך מאי - יוני.

  • עוד באותו נושא:
  • ces
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully