וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES 2019: חברת LG משיקה טלוויזיות חדשות עם אלקסה ובינה מלאכותית

סדרת מסכי ה-OLED של LG באופן מתמיד הייתה המובילה בתחום הטלוויזיות ומדי שנה LG חשפה את החידושים והשדרוגים בתערוכת CES. כעת התערוכה נפתחת מחדש וליין המסכים לשנה הקרובה נחשף עם מעבד חדש ועוצמתי ובינה מלאכותית שתתאים את חווית הצפייה אלינו

מסכי OLED CES 2019 LG. LG,
מסכי ה-OLED החדשים של LG/LG

LG מציגה את ליין מסכי הטלוויזיה החדשים שלה מדי שנה בתערוכת CES שבוגאס והשנה נראה שהיא מתמקדת יותר בהפיכת המסך לחכם יותר. על טכנולוגיית ה-OLED של החברה בטח שמעתם. מדובר ביכולת של המסך להעיר כל פיקסל בו באופן נפרד ובכך לייצר שחורים מדויקים יותר ורמת בהירות גבוהה יותר. השנה LG השיקה בתערוכה את טלוויזיות הדגל החדשות שלה הכוללות טכנולוגיה חדשה בשם ThinQ AI, ועל פי חברה היא עתידה לספק חווית משתמש טובה יותר מאי פעם. עוד הטלוויזיות עובדות כעת עם ערכת שבבים חדשה מסוג אלפא 2, המהווה את הדור השני למעבדים החכמים של החברה ואלגוריתם למידה עמוק שאמור להתאים את איכות התמונה אליכם וכן את חווית הסאונד.

כפי שאתם כבר יכולים לתאר, אל ג'י שמה דגש לא קטן על נושא הבינה המלאכותית גם בטלוויזיות שלה השנה. מדובר בפיתוח גדול ונרחב, שכן לצד טכנולוגיית המסכים הטובה ביותר בעולם, המסכים של LG לא היו חוד החנית. פלטפורמת ה-Open Smart החדשה של החברה, שגם תוצע עם מסך הטלוויזיה, תאפשר גישה למגוון רחב של שירותי בינה מלאכותית וביניהם אלקסה של חברת אמזון אשר הוטמעה לאחרונה והצטרפה לעוזרת החכמה של חברת גוגל. בנוסף, המשתמשים יוכלו ליהנות משימוש נוח וקל ביישומי הזיהוי הקולי ובמערכת ביתית חכמה המספקת שליטה במגוון רחב של מכשירים ביתיים חכמים ישירות דרך מסך הטלוויזיה.

מקרן Cinebeam LG CES 2019. LG,
LG השיקה גם מקרן חכם חדש./LG

ממש כמו בשנים קודמות, ליין המסכים החדש של LG מספק איכות תמונה מצוינת וסאונד ברמה גבוהה, כשכל זה משודרג השנה הודות לאלגוריתם ללמידה עמוקה. האלגוריתם מזהה את איכות התוכן המקורי וקובע את שיטת הכיול הטובה ביותר לאיכות הפלט החזותי. האלגוריתם וניתוח הנתונים מאפשרים דיוק בזיהוי תוכן ופלט חזותי אופטימלי. עוד טלוויזיית ה-8K - Z9 OLED בגודל של 88 אינץ' מתהדרת ביכולות עיבוד גבוהות יותר המספקות איכות תמונה הגבוהה פי ארבע מזו של מסכי ה-OLED הרגילים של החברה.

המעבד החדש של סדרת הטלוויזיות החדשה של LG, המזהה את מקור התוכן וממטב את התמונה לפי מקור התוכן, מכוונן את טון עקומת מיפוי הצבעים בהתאם לתנאי הסביבה במטרה להציע בהירות מסך אופטימלית תוך מינוף יכולת זיהוי תפיסת התמונה של העין האנושית בתאורה שונה. המעבד משתמש בחיישן האור הסביבתי של הטלוויזיה בכדי למדוד את רמת האור ולהתאים באופן אוטומטי את בהירות המסך לפי הצורך. הבינה המלאכותית מחדדת אף יותר את תוכן ה-HDR על ידי התאמת הבהירות עד הפיכת הסצנות הכהות ביותר לסצנות עם ניגודיות מרשימה, פירוט ועומק של צבע, אפילו בחדרים עם התאורה הבהירה ביותר. LG מספקת לצרכנים חווית HDR מרהיבה גם תחת תנאי תאורה משתנים, בכך שהיא ממנפת את חדשנות התצוגה האחרונה של Dolby, אשר מתאימה בתבונה את התוכן של Vision Dolby.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סדרת מסכי ה-Nano Cell LG CES 2019. LG,
סדרת מסכי ה-Nano Cell של LG בתערוכת CES 2019./LG

כאמור, השנה LG מרחיבה את מעגל שיתופי הפעולה שלה בתחום הבינה המלאכותית ומוסיפה לסדרת הטלוויזיות ThinQ AI החדשה לשנת 2019 את העוזרת הקולית אלקסה של חברת אמזון, במטרה להעניק לקהל הלקוחות גמישות נוספת בכל הקשור לשירותי זיהוי קולי ופקודות קוליות. בלחיצה פשוטה על כפתור ה-Amazon Prime Video בשלט החכם, המשתמשים יוכלו לשלוט על המכשירים החכמים בבית, לשאול שאלות ולקבל גישה לעשרות אלפי יכולות חכמות ואפילו להגדיר סדר יום אידיאלי באמצעות פקודות קוליות פשוטות.

הכתב הינו אורח של חברת LG ב-CES 2019

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully