וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת הסקסית הפתיעה את כולם עם החלטתה בעקבות האולטימטום

14.1.2019 / 10:05

אדריאנה קולצאר, שוטרת מדרזדן, עלתה לכותרות לפני מספר שבועות אחרי שמפקד המשטרה הודיע כי אם תרצה להמשיך בעבודתה תצטרך להפסיק להצטלם בצורה חושפנית והרגיז את 600 אלף העוקבים שלה. ההחלטה שלה הדהימה אף יותר

אינסטגרם

אדריאנה קולצאר היא כנראה השוטרת הסקסית ביותר שתמצאו היום. לשוטרת מדרזדן, גרמניה יש יותר מ-600 אלף עוקבים באינסטגרם שמוכיחים עד כמה היא פופולרית.

אלא כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות בפני קולצאר הועמד אולטימטום מצד הבוסים שלה במשטרה - או שתפסיקי עם פרסום התמונות החושפניות בביקיני ברשתות החברתיות, או שתאלצי להפסיק את עבודתך במשטרה. בניגוד לרוח התקופה, בה להיות כוכב רשת זה ההשיג הגדול ביותר (וגם די רווחי) קולצאר החליטה לשמור על העבודה הקבועה שלה, והעדיפה את המדים של המשטרה על פני הביקיני.

עוד בנושא:
כוכבות הפורנו התאומות נידונו למאסר על תקיפת שוטרת: "הן שרטו אותי בציפורניים הגדולות שלהן"
השוטרת הסתבכה לאחר שמצאה דרך חושפנית להרוויח כסף בחופשת המחלה

את ההחלטה שלה פרסמה השוטרת ביום הראשון של השנה האזרחית בוידאו ביוטיוב, אחרי שטיילה חצי שנה ברחבי העולם ונאלצה לבחור בין דוגמנות לעבודה במשטרה. השבוע היא כבר פרסמה תמונה שלה שוב במדים, שלא משאירים שום מקום לספק לגבי הבחירה שלה.

"אני חוזרת לעבוד, אני חוזרת לקצב, אני שמה עליי שוב את המדים", אמרה קולצאר בהודעתה, "אני מחכה כבר לינואר, למרות שאני יודעת שזה חודש קשה, לא ויתרתי על שום דבר. אני עדיין אהיה ברשתות החברתיות, כמובן שלא כמו שהייתי לפני כן, אלא כמו שהייתי לפני ה-1 ביולי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צםו בה מכריזה על החלטתה

ההודעה הגיעה אחרי שמפקד המשטרה בסקסוניה, הורסט קרצמשר הציב בפניה את האולטימטום: "כמובן שהייתי צריכה לחשוב מה אני הולכת לעשות מה-1 בינואר. זו החלטה שהייתי צריכה לקבל לבד, כי הייתה לי חצי שנה לחשוב מה אני אוהבת לעשות. אני לא יודעת אם אני שמחה או לא שמחה, אני לא חושבת שהתנהגתי בחוסר כבוד, כי אני האדריאנה שאתם רואים ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully