וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טלוויזיות: LG משיקה ב-CES את המוצרים החדשים לשנת 2019

לא רק טלוויזיות: חברת LG משיקה לא מעט מוצרים גם בתחום הרובוטיקה ובמיוחד בתחום מוצרי החשמל שכעת מוצעים בגרסאות חדשות ומשודרגות. הבינה המלאכותית והעוזרות הקוליות השתלטו על כנס הטכנולוגיה ו-LG ללא ספק רוכבת על הגל. סיכום מסיבת העיתונאים

מוצרי המטבח החכם של חברת LG בתערוכת CES 2019. LG,
מוצרי המטבח החכם של חברת LG בתערוכת CES 2019/LG

כנס הטכנולוגיה הגדול בעולם מתקיים מדי שנה בוגאס ובו חברות הענק מציגות את החידושים הגדולים ביותר. חברת הטכנולוגיה הקוריאנית, LG ערכה את מסיבת העיתונאים שלה הבוקר (ב') ובה הציגה את העתיד של עולם הטכנולוגיה על פי החברה - עתיד מחובר יותר. את מסיבת העיתונאים התחילה LG עם דיבור על הדור החמישי, שבעזרתו היא צופה שנוכל להיות מחוברים לרשת בצורה יציבה ומהירה יותר וכן הודיעה כי תשתף פעולה עם קוואלקום, שכידוע מייצרת את ערכות השבבים בסמארטפונים שלנו, על מנת להביא את הדור החמישי למכשירים הניידים שלה בקרוב מאוד.

אבל זו אינה הידיעה המעניינת ביותר מבית החברה. העולם שלנו הולך להשתנות בקרוב ומכשירי החשמל שלנו הופכים מדי שנה לחכמים יותר ויותר ו-LG שמה לב לכך. לכן, החברה שמה דגש רב על העוזרת הקולית החדשה שלה שתעבוד במקביל לעוזרת הקולית של גוגל ואלקסה של אמזון. הפלטפורמה החדשה לא תקשר רק בין המוצרים החדשים של החברה ללקוחות, אלא גם בין המוצרים עצמם. עוד החברה תשלב בכל המוצרים את הבינה המלאכותית שעובדת על למידת צרכי הלקוחות ובכך, מתאימה את פעילות המוצרים אליהם. לדוגמה, במידה ותפעילו את שואב האבק החדש של החברה, העוזרת הקולית החדשה תשאל אתכם אם תרצו להפעיל גם את השואב הנייד כדי לסייע לכם לחסוך זמן.

הכתב הינו אורח של חברת LG ב-CES 2019

  • עוד באותו נושא:
  • ces
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully