וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה שהם לא כל כך בטוחים: רכב אוטונומי דרס רובוט במהלך תערוכת האלקטרוניקה שבלאס ווגאס

9.1.2019 / 10:32

בימים אלו מתקיימת בלאס ווגאס תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם. כחלק מהאירוע, הגיעו לתערוכה חברות רכבים ולא מעט חברות רובוטיקה כדי להציג את המגמות והמוצרים שילוו את השנה הקרובה. הפעם דווח על רכב של טסלה שנסע במצב אוטונומי ודרס רובוט עמד בשולי הכביש

בימים אלו מתקיימת בלאס ווגאס תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם. מעל ל-200 אלף אנשים פוקדים בימים אלו את ווגאס וכולם הגיעו לעיר כדי לצפות במגמות הטכנולוגיות של השנה הקרובה. לצד זה, גם ניתן למצוא בכבישים לא מעט רכבים אוטונומיים וגם רובוטים שמשוטטים בביתנים. במהלך נסיעה שגרתית של רכב מתוצרת טסלה האמריקאית של המיליארדר אילון מאסק, דווח כי הרכב דרס רובוט שהושכר על ידי חברת רובוטיקה שגם היא מציגה בתערוכה. הרובוט הושכר לאחת מהמציגות בסכום של כ-2,000 דולרים ליום, כך שמדובר ברובוט יקר ומתוחכם בהתאם. על פי הדיווחים ברשת, המכונית נסעה במצב אוטונומי ופשוט הפילה את הרובוט שעמד בשולי הכביש.

התאונה התרחשה ברחוב פרדייס, בזמן שהמהנדסים של חברת הרובוטים העבירו את הרובוט לתצוגה. חברת הרובוטים Promobot דיווחה כי מספר רובוטים עשו דרכם בצורה עצמאית אל הביתן. אולם מסיבה לא ברורה, אחד מהם נשאר בשולי הדרך וכך ארעה התאונה. הרכב שהיה מעורב בתאונה הינו Model S שהושק בשנה שעברה ומדובר באחד מכלי הרכב המהירים בעולם שמאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 2.7 שניות בלבד. הרובוט הושלך לצידי הכביש ובחברת Promobot מסרו כי נגרם לרובוט נזק רציני. הנזק כל כך רציני עד כדי כך שהראש של הרובוט, הגוף והידיים המכניות נפגעו כליל, כך שלא ניתן יהיה להעמיד אותו בתצוגה.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully