וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך צילום משולש: צפו בתמונה ראשונה של מה שעשוי להיות האייפון 11

9.1.2019 / 11:06

שמונה חודשים לפני השקת האייפון החדש, החלו כבר שמועות על מערך צילום משולש באייפון 11. ובעוד שהתכנון מאחורי מערך הצילום מבורך ובטח נראה בקרוב את המצלמה הטובה ביותר בעולם המובייל, מבחינה עיצובית, האייפון חדש מתקשה. האם זה מה שיציל אפל?

צלמים זמניים מורשים

בחודש ספטמבר האחרון, חברת אפל השיקה את מכשירי האייפון החדשים וכזכור, הם אינם הביאו שדרוגים משמעותיים לשולחן. הלקוחות זעמו ומספרי המכירות עלו של שרטון, אבל זו כנראה הייתה הכנה של אפל להציג את השינויים המהפכניים באמת במכשירי האייפון הבאים. תמונות חדשות חושפות כי אפל מתכננת טכנולוגיית צילום חדשה שתתחרה בזו של סוני תביא לשולחן מצלמה חדשה שתיקרא "מצלמה תלת מימדית". השימוש בשלוש עדשות יוכל להפוך את העולם המציאותי למשחק וידאו באמצעות שימוש בטנולוגיית מציאות רבודה. עם זאת, מבחינה עיצובית לא נראה שהמתכננים חשבו עד הסוף, ועל אף הביקורת שאפל קיבלה בשנים האחרונות על הבליטה של מערך הצילום בגב המכשיר, נראה כי האייפון החדש יגיע עם בליטה גדולה יותר מאי פעם.

החברה האמריקנית שקטה מאוד בכל הנוגע לאייפון החדש, כל כך שאנו עדיין לא יודעים את שמו האמיתי של המכשיר. עם זאת, דיווח חדש חושף כי אפל הביעה עניין בשילוב מערך צילום משולש באייפון הבא, בכך תציע בפעם הראשונה אי פעם מערך צילום משולש בעל שלוש עדשות אחוריות במכשיר אייפון. עוד על פי אתר Bloomberg, סוני בעצמה שוקדת כעת על פיתוח מערך צילום דומה ומשקיעה יותר בייצור חיישני תלת מימד, שיוכלו בעתיד לעשות מהפך בעולם המצלמות בסמארטפונים. נראה שההשקעה של סוני בתחום מגיעה לאחר שלקוחות רבים הביעו עניין בטכנולוגיה, אפל ביניהם.

על פי הדיווח, סוני מתכננת להפעיל את פס הייצור באופן מלא בקיץ הקרוב. כידוע, אפל מכריזה על האייפונים החדשים מדי שנה בחודש ספטמבר, כך שלוח הזמנים יכול להיות להתאים להכרזה הבאה. אבל מה באמת הופך את הטכנולוגיה החדשה למעניינת בעיניי אפל? ובכן, יצרניות הסמארטפונים משקיעות המון במציאות רבודה בשנים האחרונות, המשלבת תמונות ממוחשבות על גבי העולם הסובב אותנו. הדוגמה הפופולרית ביותר היא הפילטרים בסטוריז שבאינסטגרם ובסנאפצ'ט. באמצעות חיישן העומק החדש של סוני, הסמארטפון יוכל לזהות את המרחק שבין האובייקטים בתמונה, ויהפוך את השימוש במציאות הרבודה לריאליסטית יותר. כמובן שלא ניתן לדעת בוודאות אם אפל תשלב את הטכנולוגיה באיפון הבא, אך בהחלט יהיה מדובר בשדרוג גדול יותר מזה של השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully