וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-AirPods של אפל יקרות לכם? גם בשביל זה שיאומי מצאה פתרון

9.1.2019 / 11:18

יותר משנתיים חלפו מאז שאפל הציגה את ה-AirPods, אוזניות אלחוטיות שזכו ללעג מכתבי טכנולוגיה ומאנשים רבים. האוזניות נמכרו כאילו היו לחמניות חמות ואפל לא הייתה ערוכה להתמודד עם הביקוש. שנתיים עברו, המחיר נותר גבוה וכעת שיאומי מצאה פתרון עם אוזניות חדשות

אוזניות חדשות של שיאומ י. צילום מסך, צילום מסך
אם האוזניות של אפל יקרות לכם, אז חכו עד שהאוזניות של שיאומי יגיעו גם לישראל./צילום מסך, צילום מסך

בחודש נובמבר של שנת 2018 הכריזה שיאומי שידועה בכך ששואבת את השראת העיצובים של החברה מאפל, על ה-AirDots, אוזניות אלחוטיות ללא חוטים ובמחיר של 29 דולרים בלבד. האוזניות לא זכו להצלחה גדולה, בעיקר בשל עיצובם והעובדה שהיו כאלו שנכנסו אל האוזן עד הסוף, כלומר אוזניות In- Ear. האוזייות הגיעו בצבע לבן והזכירו מעט את עיצובן של ה-AirPods. אולם כעת, החברה מכריזה על אוזניות חדשות שמזכירות עוד יותר את ה-AirPods ומגיעות בעיצוב כמעט וזהה, לרבות קפסולת אחסון האוזניות ותכונות כמו קפסולה שמטעינה את האוזניות וביצוע שיחה רק באמצעות אוזניה אחת ועוד.

האוזניות החדשות של שיאומי נקראות Mi Air ומאפשרות האזנה למוזיקה של עד עשר שעות, הודות לכיסוי הנטען בדומה לאוזניות של אפל. עוד האוזניות נטענות מ-0 ל-100 בתוך שעה אחת בלבד ו-10 דקות של טעינה יספיקו ל-70 דקות של האזנה למוזיקה. על פי הדיווחים, האוזניות תומכות בהתקן בלוטות' 5, מה שעשוי לחסוך בסוללה ולהאריך את טווח הקישורית. בעוד שהצבע הלבן מזכיר ודומה לאוזניות של אפל, בשיאומי מציעים את האוזניות גם בצבע שחור, מה שגורם לנו לתהות מדוע אפל עדיין לא הכריזה על ה-AirPods בצבע שחור.

אוזניות של שיאומי בצבע שחור. צילום מסך, צילום מסך
יש גם בצבע שחור ואם אתם מוצאים את האחראי באפל, תבקשו שגם היא תוסיף צבע כזה./צילום מסך, צילום מסך

האוזניות של שיאומי טרם הוכרזו, אולם מסיבת העיתונאים שבו החברה צפויה להכריז על האוזניות, נקבעה ל-11 בינואר. האוזניות צפויות להימכר במחיר של 58 דולרים ובשלב הראשון, הן עשויות להימכר אך ורק בסין. אולם בדומה למוצרים אחרים שנמכרים רק בסין, ייתכן ונראה את האוזניות הללו באתרי הסחר הסינים השונים, כאלו שגם שולחים לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully