וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: סמסונג מכריזה על תאריך השקת ה-S10 וחושפת תמונה ראשונה

11.1.2019 / 9:57

אחרי שמועות והדלפות, חברת סמסונג חושפת את תאריך השקת סדרת הדגל החדשה, כשההכרזה תתקיים בסן פרנסיסקו ובלונדון. במקביל ובטעות, החברה חשפה תמונה ראשונה של ה-S10 במאמר שפורסם באתר החברה. עוד דווח כי הגרסה הבכירה ביותר תעלה 6,647 שקלים

סמסונג גלקסי S10 galaxy. צילום מסך
האם זה הגלקסי S10 של חברת סמסונג?/צילום מסך

רשמו ביומנים: סמסונג סוף סוף חשפה את תאריך ההשקה של מכשיר הדגל החדש שלה וזה הולך לקרות ב-20 לפברואר. בצעד תמוה, חברת סמסונג תקיים את האירוע בשני ערים במקביל: סן פרנסיסקו ולונדון. במקביל להכרזה על התאריך, החברה חשפה תמונה ראשונה של ה-S10, שפורסמה בטעות במאמר של החברה. הדור העשירי בסדרה עשוי לסייע לסמסונג עשוי לחזק את מעמדה של החברה בעולם הסמארטפונים, כך שמדובר בהכרזה חשובה למדי. כאמור, ההכרזה של ה-S10 תתקיים בעוד חודש ו-10 ימים בלבד, ב-20 לפברואר. מה שאומר שעד ההכרזה, אנחנו צפויים להיחשף לשמועות והדלפות רבות של מכשיר הדגל הבא.

סמסונג פרסמה מאמר באתר המסביר על הממשק OneUI החדש ובטעות פרסמה תמונה של הממשק החדש על גבי הגלקסי S10. על פי החשיפה, נראה כי השמועות שהודלפו עד כה על ה-S10 נכונות. לראשונה, הוא יגיע עם עיצוב חדש בחזית, כשהמצלמה תהיה מתחת לפני המסך. ה-S10 יגיע בארבע דגמים חדשים: הגלקסי S10 עם מסך 5.8 אינץ', S10 פלוס עם מסך בגודל 6.4 אינץ' וגרסה זולה יותר שמתחרה באייפון XR של אפל. הגרסה הבכירה ביותר תהיה ה-Beyond X והוא יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ומערך צילום שמונה שישה חיישני צילום. אם השמועות נכונות, מערך הצילום יכלול: עדשה סטנדרטית, עדשה לצילום בזווית רחבה ועדשה עם זום אופטי, תפקיד העדשה הרביעית עדיין לא ברור.

ה-Beyond X צפוי להגיע עם אפשרות הטענת מכשירים אחרים באמצעות הטענה אלחוטית, יכולת שיש כיום למייט 20 של חברת וואווי. מלבד מערך הצילום ואפשרות ההטענה האלחוטית, הסמארטפונים יריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 9.0 ובשוק האמריקאי, הסדרה תחלוק את סדרת המעבדים סנאפדרגון 855. מוקדם לקבוע, אולם מחירו המשוער מצביע כי ה-S10 הפשוט בסדרה, יעלה החל מ-3,178 שקלים ועד ל-6,647 שקלים עבור הדגם היקר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully