וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הפופולרי הבא בישראל? שיאומי מכריזה על ה-Redmi 7

11.1.2019 / 9:46

הסמארטפונים הנמכרים ביותר בשנים האחרונות אלו דווקא הסמארטפונים של חברת שיאומי. כעת החברה הסינית מכריזה על ה-Redmi 7 שזכה להיות הסמארטפון הראשון שמושק תחת סדרת המיתוג Redmi. אם הוא מחירו יהיה אטרקטיבי בישראל, הוא עשוי להיות הסמארטפון הפופולרי בישראל

רדמי נוט 7 גב אחורית. צילום מסך, צילום מסך
עיצוב של סמארטפון פרימיום ומחיר של סמארטפון ביניים./צילום מסך, צילום מסך

גם אנחנו מתקשים לעמוד בקצב ההכרזות המטורף של שיאומי: חברת שיאומי הכריזה על ה-Redmi 7, סמארטפון ביניים חדש ובמקביל החברה הסינית מכריזה על Redmi כמותג נפרד, בדומה לפוקופון. מנכ"ל החברה הודיע כי מוקד ההפצה של Redmi יתמקד בעיקר באתרי סחר מקוונים ובתמחור נמוך ואטרקטיבי. "הפיכת המותג לעצמאי, תוכל למקד את שיאומי בייצור מכשירי ביניים ופרימיום ובחנויות", אמר מנכ"ל שיאומי, לי ג'ון. אולם ככל הנראה, מדובר בהכרזה תדמיתית ושיווקית בלבד. בכל זאת, את המכשירים ימשיכו לעצב ולמכור עובדי שיאומי. עיצובו של הסמארטפון מהווה קפיצת מדרגה בכל מה שקשור למכשירי הביניים של שיאומי והוא משלב מגרעת בראש המסך, גב זכוכית ומסגרת מאלומיניום.

רדמי 7 של שיאומי. צילום מסך, צילום מסך
מערך צילום הכולל חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל./צילום מסך, צילום מסך

ה-Note 7 מגיע עם מסך 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD ובלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660. הוא יגיע בשתי גרסאות: 3 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון או 6 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון פנימי. עוד לשיאומי מערך צילום כפול הכולל חיישן 48 מגה פיקסל וחיישן עומק של 5 מגה פיקסל. למצלמה הראשית פיקסלים בגודל של 0.8 מיקרון (גודל הפיקסלים קובע את רמת הפירוט בתמונה). לשם השוואה, המצלמה של מכשיר הדגל של חברת סמסונג, ה-Galaxy S10, מגיעה עם פיקסלים בגודל של 1.4 מיקרון. הפרט שחשפה עשוי להעיד כבר עכשיו על רמת התמונה של המצלמה שעשויה להיות לא ברמה כה גבוהה. אולם בכדי להתגבר על המצלמה, שיאומי מבצעת מניפולציה תוכנתית, מה שיאפשר צילום ברזולוציית 12 מגה פיקסל ופיקסלים בגודל 1.6 מיקרון ועשוי לעזור בצילום בתנאי תאורה מאתגרים.

כיאה לסדרת ביניים, מחירי הסדרה אינם גבוהים וה-Redmi 7 עם 3 גיגה זיכרון ראם ו-32 גיגה לאחסון, יעלה 150 דולרים. הגרסה הבכירה יותר עם 200 דולרים לגרסת ה-6 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה אחסון. ה-Note 7 יחל להימכר תחילה בסין ואילו טרם נקבע מועד השקת הגרסה העולמית. אולם על פי ההיסטוריה של שיאומי, אנחנו צפויים לראות את המכשירים בעולם במהלך ה-3 עד ה-4 חודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully