וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט מהיר יותר ומערך צילום תלת ממדי: כל השמועות החדשות על האייפון 11

13.1.2019 / 13:13

אחרי שחתכה את תחזיות הרווחים וקיצצה ביצור האייפונים, החלו לדלוף שמועות על האייפון הבא. בין השמועות: מהירות גלישה מהירה יותר מהדגם הקודם ומערך צילום תלת ממדי. הצרכנים והמשקיעים מקווים כי האייפון 11 יביא את פריצת הדרך שאפל כל כך צריכה

ארבעה חודשים עברו מאז שאפל השיקה את סדרת ה-XS וה-XR ונראה כי בימים האחרונים החלו להצטבר לא מעט שמועות על האייפון הבא שאולי סוף סוף, יצליח באמת לחדש ולרגש את משתמשי אפל. ההכרזה של אפל במהלך השנה הקרובה עשויה להיות משמעותית, לצד הירידות המשמעותיות ברווחים והורדה בקצב היצור, נראה שאפל תצטרך להוכיח למשקיעים ולמשתמשים כי היא עדיין מובילה ושיש לה עוד מה לחדש ומה להציע. כעת השמועות מתמקדות במהירות גלישה גבוהה יותר, אולם ללא הדור החמישי ומערך צילום משולש, בדומה למכשירי האנדרואיד השונים.

למרות הירידה ברווחים ובמכירות האייפון, נראה כי האייפונים שיושקו בשנת 2019 יהיו דומים למה שראינו בשנה שעברה: שני דגמי פרמיום ואחד "זול יותר", האייפון XR. על פי דיווח שהגיע מה-Wall Street Journal הנחשב לאמין במיוחד, נטען כי גרסת ה-XR תוחלף בגרסה שתתן ערך גבוהה יותר לעומת המחיר. עוד דווח כי סדרת האייפון XS Max תגיע עם מערך צילום משולש בדומה לוואווי P20 ולמכשירי אנדרואיד אחרים. האייפון XS הרגיל, יזכה לעומת זאת לשני חיישני צילום בלבד. עוד דווח כי ייתכן ואפל תעשה שימוש לא סטנדרטי בחיישן השלישי, שיאפשר צילום תלת מימדי.

שמועה נוספת טוענת כי האייפון הבא צפוי להגיע עם קישורית אינטרנט אלחוטי בתקן 6, האחרון שנקרא גם 802.11ax. מדובר בתקן האינטרנט האלחוטי המהיר ביותר שזמין כיום בגרסה מסחרית וכיום, רוב הסמארטפונים והמחשבים הניידים, משתמשים בתקן WIFI 5. המעבר לתקן החדש עשוי להביא מהירות גלישה גבוהה יותר, בצורה משמעותית. אולם המעבר לתקן החדש ידרוש מכם גם להצטייד בראוטר חדש, כזה שתומך בתקן ax. במהלך תערוכת האלקטרוניקה הגדולה שבלאס וגאס, יצרניות רבות דיברו על הדור החמישי ועל מה שהוא עשוי להביא עמו. אולם על פי השמועות, אפל לא צפויה להשיק אייפון עם דור חמישי עד שנת 2020, עד שתהיה תמיכה מספקת בטכנולוגיה.

מדובר ביותר מחצי שנה עד להכרזה של אפל ועד אז נשמע ונדווח על לא מעט שמועות ודברים חדשים שתביא סדרת האייפונים ה-11. מה שבטוח שלקראת ההשקה הקרובה, עיניים של לא מעט אנשים בתעשיית הטכנולוגיה, משקיעים וגם הצרכנים, נשואות אל עבר אפל, בציפייה שהאייפונים הבאים יביאו טכנולוגיה חדשה וכזאת שתחזיר את אפל למשחק ואולי גם לרווחים הגבוהים שדיווחה עליהם בשנים הקודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully