וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הוא יגיע לישראל? סמסונג תציג את הסמארטפון המתקפל ב-20 בפברואר

15.1.2019 / 17:13

הסמארטפון המתקפל של סמסונג נחשף בתחילת השנה, אולם בסמסונג שמרו על מעטפת מסתוריות ולא חשפו פרטים נוספים כמו מתי יושק בעולם, כמה יעלה. בימים האחרונים תלתה סמסונג כרזות בפריז שבו ציינה כי תחשוף פרטים נוספים על המכשיר המתקפל ב-20 בפברואר

סמסונג סמארטפון מתקפל. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הסמארטפון המתקפל של סמסונג. רב הנסתר על הגלוי אבל בקרוב נדע פרטים נוספים./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

סמסונג הודיעה כי ה-S10 יוצג במהלך מסיבת עיתונאים שתתקיים ב-20 בפברואר. כעת החברה גם מאשרת כי על הבמה תציג את ה-Galaxy F, בצמוד ל-S10 שתשיק. המידע הראשוני הגיע מכמה מודעות שפורסמו בפריז, שם נכתב בקוריאנית "העתיד הוא מתקפל". במודעה נוספת שפרסמו, כתבו: "ה-20 בפברואר". לא מדובר בתרגום של גוגל, אלא בהודעה לעיתונות ששלחה החברה. סמסונג לא שחררה פרטים נוספים על הסמארטפון מלבד הצצה קצרה ומסתורית. עוד דווח כי במהלך תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, ה-CES, סיפקה סמסונג הצצה לעיתונאים נבחרים. אולם פרטים מעטים פורסמו על הסמארטפון המתקפל, כמו כן גם שמו של הסמארטפון שלא דווח.

הסמארטפונים המתקפלים עשויים להיות המגמה והדבר המסקרן ביותר שיוביל את השנה - שנתיים הקרובות בעולם הטכנולוגיה. גוגל כבר הכריזה על תמיכה של האנדרואיד בסמארטפונים המתקפלים. אולם המשימה הגדולה תהיה מצד המפתחים והם יצטרכו לגרום לאפליקציות לעבוד בצורה תקינה במצב מקופל ובמצב פרוס. עוד השנה אנחנו צפויים לראות את הסמארטפון המתקפל מבית וואווי, שיאומי ואולי גם LG. הצצה ראשונה אל הסמארטפון המתקפל ראינו כבר ב-CES, כנס האלקטרוניקה הגדול בעולם שבלאס וגאס. רבים הכריזו כי מדובר בסמארטפון שלא ממש פרקטי, אולם אנחנו התרשמנו ובעיקר התלהבנו מפריצת הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully