וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? אפל עשויה להחזיר את האייפוד טאץ' לחנויות

16.1.2019 / 9:43

על רקע הירידות בהכנסות והירידה בפופולריות של אפל, דיווחים חדשים טוענים כי אפל עשויה להחיות את סדרת האייפוד טאץ' ולהשיק דגם כבר בסתיו הקרוב. עוד דווח כי אפל צפויה להחליף את חיבור שקע הטעינה של האייפונים החדשים שיושקו בספטמבר הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווחים חדשים: האייפוד טאץ' הולך לעשות קאמבק./מערכת וואלה!, צילום מסך

הם חוזרים? למרות שאפל זנחה את האייפודים, המוצר שהביא אותה לכותרות והפך אותה למה שהיא היום, נראה שמכשירי האייפוד עשויים לעשות קאמבק באירוע ההשקה הבא של אפל. עוד לפני ימי האייפון, עולם המוזיקה נשלט ביד רמה על ידי מכשירי האייפוד של אפל. במשך מעל לעשור, אפל הציגה מדי שנה את הנגנים החדשים כשבראשם עמד האייפוד טאץ'. נראה שהיה מדובר באייפון לכל דבר, מלבד הקישורית הסלולרית. האייפוד טאץ' הריץ את אותן אפליקציות ומשחקים והתמקד בעיקר בהאזנה למוזיקה. אולם בשל שיקולים אסטרטגיים, זנחה אפל את יצור האייפודים אי שם בשנת 2013. כעת דו"ח חדש חושף כי החברה האמריקנית עשויה להחזיר לחיים את סדרת האייפוד טאץ'.

הדוח שפורסם באתר Macotakara די מעורפל כשרובו נבנה על פי רשומות אספקה. לכן, מן הצפוי, פרטים מדויקים על השדרוגים הצפויים מהאייפוד החדש לא מצויינים בו, אך ללא ספק מדובר בשדרוג מיוחל. הדגם השישי והאחרון בסדרת האייפוד טאץ' הוכרז לפני כשלוש שנים ועלה דאז 199 דולרים לדגם עם 32 גיגה של אחסון פנימי. שחזור סדרת מכשירי האייפוד עשויה להיות צעד חכם עבור החברה, שכן הדבר יסייע לה להגדיל את היצע המכשירים שלה וכן לחזק את השירותים שלה מול המתחרים. יותר מכשירי iOS יובילו ככל הנראה לשימוש נרחב יותר בחנות האפליקציות של החברה, אפל מיוזיק ושירות האחסון בענן iCloud.

עוד על פי הדוח, נראה שאפל תעבור להשתמש במחבר Type-C במכשירי האייפון החדשים בדומה למכשירי האייפד שהוכרזו בשנה שעברה. ולמרות שאנו שומעים את הדיווח שאפל עתידה לעבור לשימוש מלא במחבר החדש כבר שנים, הפרטים על המהלך נותרים דלילים. אפל הפסיקה את ייצור האייפוד נאנו והאייפוד שאפל ב-2017, מה שכאמור, הותיר את האייפוד Touch כאחרון שעוד נמכר כיום. במידה ואפל תחליט השנה לשחרר דגם חדש בסדרה, היא ככל הנראה תכוון אותו לעבר משתמשים צעירים יותר, שעדיין לא מוכנים לשימוש בסמארטפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully