וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: החברות הישראליות שכבשו את תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם התקיימה בשבוע שעבר ויותר מכל, זו הייתה התערוכה של הישראלים שכבשו אותה ואף זכו ב-2 פרסים יוקרתיים. החל מחברה המפתחת מערכת לטיהור אוויר ועד לחברה המפיקה מים מהאוויר. כל החברות הישראליות שהציגו השנה בכנס

CES 2019. עמית לגו, לאס וגאס, מערכת וואלה!
תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם - CES./מערכת וואלה!, עמית לגו, לאס וגאס

מדי שנה בחודש ינואר, מתקיימת תערוכת האלקטרוניקה שבלאס וגאס. מדובר בתערוכה הגדולה בעולם שאליה מגיעים יותר מ-100 אלף משתתפים. למעשה, במשך כמעט שבוע ימים, העיר לאס וגאס הופכת לתערוכה אחת ענקית המשתרעת על כמעט כל המלונות הפופולריים. גם השנה, ראינו נוכחות עצומה של חברות ישראליות. משנה לשנה אנחנו רואים יותר ויותר חברות ישראליות ואולי השנה, זו הייתה השנה שהישראלים הכי הורגשו בתערוכה. הקיפו אותנו ישראלים בכל פינה או אולם בתערוכה. השנה לא ראינו חידושים משמעותיים בעולם הסמארטפונים, אולם דווקא החברות הישראליות הציגו פיתוחים מרשימים כמו מערכות לטיהור אוויר, מערכת המפיקה מים מהאוויר וחברות אודיו מובילות. עוד השנה, שתי חברות ישראליות, בפרס היוקרתי של התערוכה. חברת Watergen המייצרת מים מהאוויר והאוס אוף מארלי.

Aura: המערכת החכמה בעולם לטיהור אוויר

Aura מפתחת את המערכת החכמה בעולם לטיהור אוויר, אשר מנקה ומנטרלת זיהומים באוויר בחללים סגורים, תוך כדי ניטור איכות האוויר בזמן אמת. בעוד שמוצרים אחרים בשוק עושים רק חצי עבודה, המערכת של Aura Air גם מנטרת את איכות האוויר בזמן אמת עם קישוריות לסמארטפון, גם מחטאת את האוויר וגם מתפקדת כחיישן פחמן דו-חמצני וגלאי אש. בימים אלה Aura נערכת לסבב גיוס שני, כאשר את הראשון הוביל מרכז החדשנות HighRoad ממנו החברה גם פועלת.

אביעד שניידרמן, מנכ"ל חברת Aura: "להציג ולהשתתף בכנס המוצרים והחדשנות הכי גדול בעולם זו חוויה מרגשת במיוחד. כמות האנשים, הדוכנים, ההזדמנויות וההמצאות היא עצומה. המוצר שלנו נבחר להיות במתחם מועדף ולכן זכינו לתנועה ולהתעניינות בלתי פוסקת של קניינים, עיתונאים, משקיעים והזדמנויות לשיתופי פעולה לאורך כל הכנס. התגובות הנלהבות של קהל ששמע אודות המוצר שלנו היו זריקת ביטחון ומוטיבציה שאכן אנחנו בדרך הנכונה. אין ספק שאנחנו חיים בתקופה של התפתחות והתחדשות מתמדת, CES היה המקום האולטימטיבי לחזות בזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully