וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו שאנחנו צריכים את זה: מוטורולה מתכננת קאמבק ללהיט המכירות "רייזר"

20.1.2019 / 12:07

אי שם בשנת 2004 הכריזה מוטורולה על מכשיר צדפה, המוטורולה רייזר שהפך ללהיט מכירות וזכה לאינספור גרסאות. כעת נראה שהחברה מתכננת קאמבק ללהיט המכירות שיהיה במהדורה מוגבלת במיוחד וכיאה למהדורה מוגבלת - המחיר ישאיר אתכם בהלם. כל הפרטים על הסמארטפון של מוטורולה

יח"צ - חד פעמי

אחד הטלפונים הנמכרים ביותר בהיסטוריה עושה קאמבק והוא לא הולך להיות זול בכלל. הרייזר פליפ של מוטורולה הוא ללא ספק אחד המכשירים האייקונים של שנות האלפיים המוקדמות, ומאז שהוכרז בשלהי שנת 2004, הוא הספיק למכור מעל ל-130 מיליון יחידות. כעת, 15 שנים לאחר צאתו של המכשיר, לנובו, המחזיקה בבעלות מוטורולה, בוחנת גרסה חדשה וחכמה למכשיר הרייזר. על פי הדיווחים, אותה גרסה תכלול מסך מגע מתקפל ומחיר התחלתי שיהמם גם את המעריצים השרופים של אפל - 1,500 דולרים בשביל הסמארטפון - צדפה. חשוב לציין שבשלב זה לא ברור האם יימכר בתפוצה גלובלית, מכיוון שמכשירים שכאלו נמכרים בדרך כלל רק בסין, קהל שמחבב מאוד מכשירים כאלו.

הרייזר של מוטורלה זכור בעיניי רבים בעולם הטכנולוגיה למכשיר המהפכני ביותר בתקופתו. היותו בעל יכולות קיפול ומעטפת דקיקה ביותר, זיכו אותו בביקורות חיוביות ובגל מכירות עצום שהמשיך שנים. בהתחשב במחירים, הדגם החדש למכשיר האייקוני יעלה פי שלוש מבעבר. בשנת 2003 הרייזר עלה בבריטניה כ-530 ליש"ט, כ-2,540 שקלים. אלא שככל הנראה, החדש ימכר במחיר משלוש: כ-1,500 ליש"ט או 7,635 שקלים. מקורות המקורבים לפרויקט מבשרים כי הוא עדיין נמצא תחת שלבי פיתוח ושתאריך ההכרזה שלו טרם נקבע באופן רשמי, מה שאומר שפרטיו עוד עלולים להשתנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוטורולה רייזר עושה קאמבק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסמארטפון החדש צפוי להגיע עם החומרה העדכנית ביותר המוצעת בסמארטפונים כיום: ערכת השבבים סנאפדרגון 855 מבית קואלקום. כמובן, על מנת לקרוא למכשיר החדש מוטורולה רייזר, לנובו מתכננת לשמור על מבנה הגוף הדק שאפיין את המכשיר מ-2004. עוד על פי הדיווחים, לנובו תייצר את המכשיר החדש בהיקף מצומצם - 200,000 יחידות בלבד. כפי שבטח שמתם לב, סמארטפונים מתקפלים עושים קאמבק גדול השנה, שכן טכנולוגיית המסכים התפתחה דיו על מנת לייצר כאלו מתקפלים. כבר בתערוכת האלקטרוניקה CES שהתקיימה לפני כשבועיים, זכינו לראות את המכשיר המתקפל הראשון הזמין לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully