וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'טים המדהימים שאתם חייבים לתינוק שלכם

בשיתוף מי עדן, בשיתוף מי עדן

14.2.2019 / 7:26

בעידן הדיגטלי אנחנו רוצים לדעת הכול ומהר, וכשמדובר בהורים טריים השליטה חייבת להיות מלאה, כדי לשמור על בריאות התינוקות ובטיחותם. הנה כמה גאדג'טים סופר-חדשניים שייקחו אתכם ואת תינוקכם אל עתיד המאה ה-21

צילום ועריכה: YY Productions

אומרים שקניית דירה היא העסקה הכי גדולה ויקרה שנעשה בחיים, אבל זה לא ממש מדויק. יש עסקה גדולה ויקרה מכל דירה, וילה או פנטהאוז: ילדים. כן, לא מדובר רק בעסקה יקרה מאוד מבחינה רגשית, אלא גם מבחינה כלכלית. אנחנו דואגים להם לטוב ביותר מהרגע שהם נולדים, רוצים לדעת מה קורה איתם בכל רגע נתון, ברזולוציות גבוהות יותר ויותר. אבל בסוף אנחנו נופלים ב"קטנות", רוכשים עבורם ועבורנו מוצרים שהם לא תמיד פרקטיים, וגם מפספסים לפעמים את הדברים החשובים שקשורים לבריאות שלהם - משתמשים, לדוגמה, במים מסוננים לאבקת תחליף חלב אֵם בִּמקום להשתמש במים איכותיים - מים מינרליים טבעיים, עשירים במגנזיום, סידן ואשלגן.

אז חוץ ממים מינרליים טבעיים לתינוק, העידן הדיגיטלי הופך את ההורים לדיגיטליים ומספק שפע של טכנולוגיות חדשות וגאדג'טים שעוקבים אחר התינוק, מסייעים להורים ברמה הפרקטית ומעניקים שקט נפשי. שוק המוצרים לתינוקות מגלגל רק בארצות הברית יותר מ-60 מיליארד דולרים בשנה וישנם אלפי סטארטאפים ברחבי העולם שיוצרים מוצרים חדשניים לתינוקות ולהורים. הנה כמה חידושים שכדאי לכם להכיר.

Owlet Smart Sock 2
גרב אלקטרוני שמולבש על כף רגלו של התינוק ומודד דופק ונשימה, כך שההורים יכולים לדעת שהקטנצ'יק ישן ללא הפרעה. מוצר זה עוזר להורים לזהות שינה לא סדורה כתוצאה מדלקת ריאות, ברונכיטיס ואפילו מומים בלב. המוצר מגיע בגדלים שונים ומתאים לפעוטות עד גיל שנה וחצי.

המחיר: כ-300 דולרים.

mimo
המוצר, שפותח על ידי בוגרי MIT, מורכב משני חלקים - בגד כותנה שעליו מולבש חיישן בצורת חיה כלשהי נשלף ונטען. החיישן אוגר מידע על דפוסי הנשימה של התינוק, פעילותו במהלך השינה, טמפרטורת העור ועוד ומעביר אותו היישר אל הסמארטפון של ההורים. בנוסף, המוצר מאפשר להורים להאזין לתינוק באמצעות הסמארטפון או הטאבלט וניתן לבחור את צורת החיישן לפי בעל החיים המועדף עליכם.

המחיר: כ-200 דולרים.

תינוק ישן על הגב עם מוצץ. ShutterStock
כיום ניתן לעקוב אחר דפוסי השינה של התינוק/ShutterStock

nanit
הנה פיתוח כחול-לבן שהופך ללהיט בעולם. בחברת נניט הישראלית פיתחו שמיכה מיוחדת שמולבשת על התינוק ויודעת לזהות את מצב הנשימה שלו בזמן השינה ולהעביר את הנתונים לסמארטפון, כך שברגע שיש הפסקת נשימה ההורים מעודכנים מיד.

המערכת מחוברת למצלמה ומנטרת בזמן אמת כמה זמן התינוק ישן, מתי נרדם ומעקב אחר הנשימות שלו. המטרה היא להעניק להורים שקט נפשי שיוביל לשינה טובה יותר וכדי לשמור על הפרטיות, שכן מדובר במצלמת רשת, ההקפדה על אבטחת המידע היא גבוהה.

המחיר: כ-380 דולרים.

Baby Monitor
כבר מזמן לא מדובר במוניטור ההוא משנות האלפיים שצפצף אם הילד מפסיק לנשום, כאן מדובר במוצר הרבה יותר חדשני, נוח ומתקדם, גם מבחינת הנראות וגם מבחינת המידע שהוא מספק. חברת מוטורולה פיתחה בייבי מוניטור שמאפשר להורים להשגיח על התינוק מרחוק, בכל מקום שבו הם נמצאים ולראות מה הוא עושה. באמצעות אפליקציה שמתחברת אליו אפשר להשמיע לו שירים, לספר לו סיפור ולהיות נוכחים, בערך, ליד מיטתו גם אם עסוקים במטבח או בכלל מחוץ לבית.

המחיר: כ-110 דולרים

אמא ותינוק צוחקים. ShutterStock
נגמר עידן משאבות החלב לאם, אשר מחייבות אותה להתחבר לצינורות ולהיות מושבתת/ShutterStock

Willow pump
נגמר עידן משאבות החלב לאם, אשר מחייבות אותה להתחבר לצינורות ולהיות מושבתת. חברת Willow pump פיתחה מתקן שאיבה חדשני ונוח, ללא צינורות שחובה לחבר אליהן בקבוק. מדובר בשתי משאבות חשמליות בצורת דמעה שאפשר להכניס אל תוך החזייה, לחבר ולשאוב ובזמן הזה ידי האם חופשיות והיא יכולה להסתובב ברחבי הבית ולהמשיך בעיסוקה.

המחיר: כ-430 דולרים.

מדחום שמחובר לאפליקציה
Kinsa Smart Thermometer הוא לא רק מדחום אלא מאגר מידע שמאפשר מעקב אחר חום גופו של הפעוט. המוצר אושר על ידי ה-FDA האמריקאי ואפשר למדוד בעזרתו חום בדיוק כמו שאתם עושים עם מדחום רגיל. בתוך פחות מ-10 שניות תקבלו את הטמפרטורה המדויקת של התינוק, והמידע יישמר בפרופיל האישי שלו באפליקציה כך שמד חום זה יוצר לו למעשה היסטוריה רפואית שיכולה לסייע להורים לעקוב אחר בריאותו בתקופות שונות של השנה ובשלבי גדילה שונים. אגב, גם ההורים עצמם יכולים להשתמש במוצר.

המחיר: כ-16 דולרים.

Garmin Babycam
נהיגה עם תינוקות היא היסח דעת ארוך ומתמשך, בהנחה שהם ערים. לא פעם הורים מעדיפים למקם את כיסא התינוק במושב האחורי, הבטוח יותר, וכשהם נוהגים הם מסובבים את הראש לראות מה קורה עם התינוק. ובכן, לא עוד. מצלמת הדרך הזאת ממוקמת מול התינוק ומחוברת למסך קטן שההורה ממקם מתחת למראה. מבט קטן למסך ואתם יודעים מה קורה מאחור. המצלמה בעלת חיישנים איכותיים שמראים תמונה ברורה גם בלילה.

והכי חשוב - לפני שיוצאים מהמכונית המצלמה משדרת תזכורת לכך שהילד מאחור ועל ההורה להוציא אותו ולא לשכוח אותו חלילה במכונית.

המחיר: כ-180 דולר.

Babeyes
איך נראו שלוש השנים הראשונות לחיים שלכם? איך ההורים שלכם נראו ומה הם אמרו? איפה הייתם ואיך בילו אתכם? ישנם תינוקות בעולם שבתעיד לא יצטרכו לשאול את השאלות האלה, משום שהחברה הצרפתית Babeyes פיתחה מצלמה בסיכה שמחוברת לתינוק ומתעדת את השנים הראשונות לחייו מנקודת מבטו. כל המידע עובר ישירות לענן מאובטח והחודשים הראשונים לחייו מתועדים ונשמרים בזיכרון.

המחיר: כ-140 דולרים.

בשיתוף מי עדן, בשיתוף מי עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully