וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: האוס אוף מארלי זכתה בפרס יוקרתי והשיקה אוזניות שניתן למצוא מכל מקום

23.1.2019 / 7:22

חברת האוס אוף מארלי ושני מותגי הבית JAM ו-Sol Republic הציגו במהלך תערוכת CES שבלאס וגאס, ליין חדש של מוצרים אודיו וזכו לתשבוחות מאתרי הטכנולוגיה הגדולים בעולם. עד זכתה החברה בפרס היוקרתי של תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם

האוס אוף מארלי - קולקציה חדשה. יח"צ,
זכו בפרס היוקרתי של תערוכת CES וכיכבו באתרי הטכנולוגיה הנחשבים./יח"צ

חברת האוס אוף מארלי השיקה במהלך תערוכת ה-CES שבלאס וגאס את קולקציית 2019, אולם היא הייתה אחת מהחברות הישראליות הבודדות שזכו באחד מהפרסים הנחשבים ביותר בתערוכה: פרס החדשנות בקטגוריית העיצוב האקולוגי והקיימות. עוד החברה הוזכרה באתרי הטכנולוגיה העולמיים הנחשבים בעולם כמו TheVerge שכתב על רמקול אלחוטי חדש התומך בעוזרת הקולית של גוגל וב-Cnet, אתר טכנולוגיה שאסף את האוזניות הטובות ביותר שמצא בתערוכה וביניהן האוזניות של האוס אוף מארלי. גיל צוויק, סמנכ"ל סחר אמר: "כמידי שנה השתתפנו בתערוכת ה CES בלאס וגאס בה השקנו את קולקציית 2019 של המותגים האוס אוף מארלי, ג'אם אודיו, סול ריפבליק והאוס אוף מארלי. אנו חברת האלקטרוניקה הבידורית הראשונה שקיבלה את תקן ה-FSC (המועצה לשימור יערות). בתערוכה השקנו 7 מוצרים חדשים המשלבים בין חדשנות טכנולוגית וחשיבה מחוץ לקופסה לצד שימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים ברוח ערכי המותג".

החברה הציגה את רמקול No Bounds XL, רמקול אלחוטי העשוי מבד ממוחזר, סיליקון ממוחזר גרוס ודחוס, אלומיניום ממוחזר ושעם. הרמקול מגיע עם זמן פעולה של 16 שעות ועמידות למים. הרמקול של האוס אוף מארלי זכה בפרס החדשנות בקטגוריית העיצוב האקולוגי והקיימות. הרמקול יושק בחודשים הקרובים בישראל ומחירו טרם נקבע, אולם מחירו בחו"ל עומד על 149 דולרים. עד כה, מוצרי החברה נמכרו במחירים זהים לשל ארצות הברית ואף לעיתים זולים יותר, כך שייתכן ונראה את הרמקול בישראל במחיר זהה.

אוזניות אלחוטיות אמיתיות של האוס אוף מארלי. יח"צ,
אוזניות אלחוטיות "אמיתיות" שמעוצבות מעץ וחומרים ממוחזרים./יח"צ

שדרוג נוסף שהכריזה עליו, הינו לרמקול Get together Mini, שכעת תומך בעוזרת הקולית של גוגל, מה שיאפשר שליטה וקבלת אינפורמציה מהעוזרת של גוגל. לדוגמה, ניתן יהיה לשאול את העוזרת כמה זמן יקח להגיע מהבית לעבודה, מזג אוויר וגם לשלוט בתאורה חכמה שיש בבית ועוד. בדומה לשאר הדגמים, גם הרמקול הזה נעשה מעץ במבוק ואלומיניום ממוחזר. הרמקול תומך בקישורית בלוטות' ואינטרנט אלחוטי ויאפשר גם חיבור USB להטענת הסמארטפון. מחירו 199 דולרים והוא יהיה זמין לרכישה החל מאוגוסט 2019.

עוד הציגה החברה את סדרת האוזניות אקסודוס, בעלות זמן עבודה של 24 שעות והן יגיעו בשתי תצורות: הראשונה עם סינון רעשים אקטיבי והשניה בגרסה "קלה" יותר ללא הסינון האקטיבי. אולם האוזניות אוטמות את האוזניים בצורה די טובה, כך שהמשתמש יהנה מהפחתת רעשים. לצידן, השיקה החברה את האוזניות Liberate Air, אוזניות אלחוטיות - אמיתיות העשויות מעץ ואת אוזניות Redemption בעלת דרייבר 50 מ"מ וסינון רעשים פאסיבי, אולם למרבה ההפתעה, האוזניות אטמו את רעשי הסביבה בצורה מרשימה למדי.

ויש גם אוזניות שניתן לאתר במידה ונאבדו

הכרזה מעניינת ומשמעותית היא של מותג האודיו Sol Republic מבית החברה. לראשונה, האוזניות Shadow Fusion שעליהן הכריזה, יתמכו ב-Tile, טכנולוגיה לאיתור חפצים. עד כה משתמשים שרצו להשתמש ביכולת לאיתור חפצים, נאלצו לרכוש את ה-Tile, להצמיד לתיק, לארנק או לצרור המפתחות ולאתר את החפצים באמצעות האפליקציה. כעת, ניתן יהיה לחבר אותן אל האפליקציה של Tile ולאתר אותן ישירות מהאפליקציה, כל עוד יש סוללה באוזניות. מדובר במוצר הנפרד שהוא לא הרכיב היעודי של Tile, התומך בטכנולוגיה ובאפליקציה של החברה. גם האוזניות האלו יגיעו לישראל בהמשך השנה.

חברת JAM: פטיפון, אוזניות אלחוטיות - אמיתיות

המותג הצעיר JAM השיק בוגאס אוזניות אלחוטיות אמיתיות "True Wireles", עם תקן IPX4 בפני זיעה ומדובר באוזניות הקטנות והקלות ביותר שנכון להיום, יש בשוק. האוזניות מספקות זמן האזנה של 6 שעות, פי שניים מהדגם הקודם ועוד 72 שעות באמצעות הכיסוי הנטען. מחירן של האוזניות הינו 90 דולרים בארצות הברית והן יגיעו לחנויות במהלך אוגוסט 2019. עוד השיקה החברה פטיפון התומך בקישורית בלוטות, מה שמאפשר לצרכן להתחבר עם אוזניות או רמקולים אלחוטיים ולצורך את המוזיקה ישירות מהפטיפו. עוד הפטיפון יאפשר שמירה של התקליטים על גבי המחשב. הפטיפון יהיה זמין בחנויות החל מחודש אפריל ובמחיר של 99 דולרים.

מוצרי אודיו של JAM. יח"צ,
מוצרי אודיו של JAM/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully