וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הספורט אדידס בחרה לפתח את הנעל החדשה באמצעות חכמת ההמונים

23.1.2019 / 7:56

מה ענקית הספורט עושה כדי לפתח את נעל הריצה הטובה ביותר? משתמשת בחכמת ההמונים. זה לא קורה כל יום, אולם אדידס בחרה לשתף פעולה עם ההמון והקהל הרחב שבסופו של דבר משתמש בנעליים. בצעד חריג ומעניין, החברה אפשרה ללקוחות לעזור בעצוב ותכנון הדגם החדש

אדידס אולטרה בוסט 19. יח"צ,
פיתחה את הנעל הפופולרית Ultraboost 19 באמצעות חכמת ההמונים./יח"צ

איך אחת מחברות הספורט הגדולות בעולם מייצרות כיום נעליים? חטיבת הריצה של ענקית הספורט אדידס, השיקה גרסה חדשה של נעל הביצועים האייקונית Ultraboost 19. מדובר בנעל ריצה פופולרית במיוחד וכדי להגיע לביצועי הריצה הטובים ביותר, אדידס שיתפה פעולה ביחד עם הלקוחות ובפיתוח הנעל בחרה בחכמת ההמונים. החברה חשפה את הנעל החדשה ושיתפה כי הורכבה מחדש בשיתוף פעולה עם אלפי רצים מרחבי העולם, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר: נעל מתקדמת ביותר עם מינימום חלקים למקסימום ביצועים. לטענת החברה, מדובר בדגם שנבדק בצורה המקיפה ביותר עד היום על ידי המותג.

במשך כשנתיים, בדקו הרצים את ההתאמה, השחיקה והביצועים של הנעל ובעזרתם ביצעה אדידס מספר רב של סיבובי בדיקה לכל היבט עד שהרצים היו מרוצים מהתוצאה. אחר כך, בדקה את הנעל בתנאי שטח וכביש אמיתיים ובמגוון טכניקות ניתוח איכותניות וכמותיות בעזרת מתקני הבדיקה המתקדמים ביותר שבמעבדות החברה בברלין. במהלך השבועות הקרובים תגיע הנעל לישראל ותמכר במחיר מומלץ לצרכן של 799 שקלים.

אדידס אולטרה בוסט 19. יח"צ,
הנעל תגיע לישראל במהלך השבועות הקרובים ותעלה כ-799 שקלים./יח"צ

בדגם החדש, החברה השתמשה בטכנולוגיית לייזר חדשה המספקת 20 אחוזים יותר Boost בכדי ליצור את נעל הריצה בעלת החזר האנרגיה הגבוה ביותר שאי פעם ייצרה. עוד שיפרה את הגפה, כלומר המעטפת. מדובר בסריג תלת מימדי ללא תפר, המגיב לתנועה הטבעית של הרגל. בתוך הסוליה שילבה החברה קפיץ פיתול במבנה קל משקל המספק תמיכה משופרת בנחיתה ומעבר קפיצי המניע את הרץ קדימה. הנעל כולה עוצבה בטכנולוגית תלת מימד המעניקה כושר הסתגלות ותמיכה לעקב.

אולטרה אדידס. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
נעל המיוצרת על ידי פלסטיק ממוחזר שנשאב מהאוקיינוס./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

במקביל לחכמת ההמונים, חברת אדידס גם שיתפה פעולה לאחרונה עם ארגון פארליי הפועל לטיהור האוקיינוס. ביחד, מנסה אדידס וארגון פארליי לצמצם את הזיהום באוקיינוס על ידי שאיבת פלסטיק ואחר כך ייצור נעליים. מדובר בחידוש אקולוגי מהפכני שעושה שימוש בפסולת פלסטיק - ומעבד אותו לאריג המרכיב את גפת הנעל. כל נעל המיוצרת בסדרה, מסירה זיהום מהאוקיינוס בגובה של 11 בקבוקי פלסטיק.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully