וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: תקלה השביתה את שירותי הרשת החברתית

13.3.2019 / 19:18

משתמשים רבים באפליקציות פייסבוק: ווטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק עצמה דיווחו כי שירות שליחת ההודעות הושבת החל משעות הערב המאוחרות. התקלה הורגשה ברחבי העולם בדקות האחרונות ופייסבוק הגיבה: "מודעים לבעיות בגישה לאפליקציות של משפחת פייסבוק"

ווטסאפ לוגו. AP, AP
משתמשים בעולם מדווחים: אפליקציית ווטסאפ קרסה./AP, AP

שירותי הרשת החברתית הגדולה בעולם קרסו בדקות האחרונות, כך עולה מהאתר Downdetector שדיווח על אלפי משתמשים שטענו לתקלות וקשיי התחברות בווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. ברוב המקרים פייסבוק אינה מגיבה לקריסות ותקלות, אולם הפעם מסרה: "אנחנו מודעים לבעיות שמשתמשים ברחבי העולם מתקשים לגשת אל האפליקציות של משפחת פייסבוק. אנחנו עובדים על פיתרון במהירות האפשרית ובשלב זה ניתן לאשר כי לא מדובר במתקפת סייבר", כך אמרו בפייסבוק.

תקלה בשרתי פייסבוק. צילום מסך, צילום מסך
שירותי פייסבוק קרסו, לרבות אינסטגרם ווטסאפ. התקלה מורגשת בישראל ושאר העולם./צילום מסך, צילום מסך

על פי האתר downdetector המספק תמונת מצב על שירותי מסרים, נראה כי התקלה מורגשת בעיקר נראה כי התקלה מורגשת בארצות הברית ובעיקר בניו יורק, בבריטניה, איטליה, חלקים מרוסיה, ברזיל, הודו וישראל. בעבר ווטסאפ נהגה לשתף על קריסות מעת לעת בחשבון הטוויטר, אולם בשנים האחרונות, ככל הנראה בעקבות רכישת פייסבוק, נראה כי החברה הפסיקה לתת תמונת מצב ולעדכן את המשתמשים בפלטפורמות שכן פעילות כמו טוויטר או לחילופין פייסבוק. אולם הפעם, מדובר בתגובה חריגה שכן החברה נוהגת שלא לעדכן או להתייחס לתקלות כאלו ואחרות.

על פי נתוני ווטסאפ, לשירות המסרים הפופולרי בעולם מעל ל-1.5 מיליארד משתמשים ב-180 מדינות. מתוך 1.5 מיליארד המשתמשים, כמיליארד משתמשים פעילים מדי יום כשהודו השוק הגדול ביותר של האפליקציה. רק שם כ-200 מיליון משתמשים ויש המעריכים כי מספר המשתמשים עלה ל-300 מיליון. מדי דקה נשלחות 29 מיליון הודעות ומדי יום נשלחות לא פחות מ-65 מיליארד הודעות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully