וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדו מאפל: המחירים המטורפים של הגלקסי S10 נחשפים

23.1.2019 / 11:00

בחודש הבא תכריז סמסונג על מכשיר הדגל החדש: גלקסי S10. ברשת כבר הספיקו לדלוף כמעט וכל הפרטים על ה-S10, לרבות העיצוב ותמונות ראשונות של הסמארטפון. אלא שכעת, גם דלפו מחירי הסמארטפון החדש ויש לנו בשורות רעות, כאלו שיגרמו לכם לחשוב שהאייפון בכלל זול

סמסונג גלקסי S10 galaxy. צילום מסך
מי שירצה לשלם במזומן, יצטרך להביא איתו מזוודה לחנות./צילום מסך

סמסונג ערוכה להשיק את מכשירי הגלקסי החדשים באירוע ההשקה שיתקיים בסן פרסיסקו בחודש הבא. אך נראה שמלבד החידושים הצפויים להגיע, גם תג מחיר חדש אמור להיחשף והוא גורם לאפל להיראות זולים. על הגלקסי S10 של סמסונג אנחנו שומעים כבר מספר חודשים וברשת המכשיר נחשף כבר יותר פעמים ממה שאנו מסוגלים לספור. בין אם מדובר בצילומים שפורסמו או אפילו הדלפות מסמסונג עצמה, נראה שהדיבור על המכשיר המצופה ביותר של השנה לא מפסיק לכבוש את הכותרות. כעת פרסום חדש חושף את מחירים הגלקסי S10 והוא צפוי להיות יקר להחריד.


מקור הדוח מאיטליה ופרטיו כוללים את רשימת המחירים המלאה למכשירים החדשים: על פי הנתונים, על הדגם הבסיסי ביותר של הגלקסי S10, אתם צפויים לשלם 780 יורו (כ-3,264 שקלים), כשעל הדגם הגבוה ביותר, תשלמו פי 2. כמו כן, נראה שהדגמים המופיעים ברשימה תומכים כעת רק בדור הרביעי, בזמן שהמכשירים שיתמכו בדור החמישי, ככל הנראה יעלו אפילו יותר. חשוב לציין שהמחירים תלויים גם בנפח הזיכרון, שכן עם כל קפיצה לדגם בעל זיכרון אחסון גבוה יותר, תשלמו גם על תוספת של זיכרון ראם. כך על הגלקסי S10 פלוס בדגם עם 6 גיגה של זיכרון ראם תשלמו 1,050 יורו (כ-4,395 שקלים), על הדגם בעל 8 גיגה ראם תשלמו 1,300 יורו (כ-5,441 שקלים) ועל הדגם הגבוה ביותר בעל 12 גיגה ראם תשלמו 1,600 יורו (כ-6,697 שקלים).

סמסונג גלקסי S10 נצפה בשטח. Reddit / hissick2, צילום מסך
זה ככל הנראה הגלקסי S10 פלוס החדש של חברת סמסונג./צילום מסך, Reddit / hissick2

כמו כן, הודלפו גם הצבעים של המכשירים החדשים. הגלקסי S10 לייט יגיע בצבעים שחור, לבן וירוק-צהוב, הגלקסי S10 יגיע בצבעים שחור-לבן וירוק ואילו הדגם הגבוה ביותר, הגלקסי S10 פלוס, יגיע בצבעים שחור, לבן, ירוק ו-2 גרסאות נוספות בצבעים מיוחדים. כאמור, למרות שאירוע ההשקה הרשמי במרחק של מעל לחודש, הגלקסי S10 נחשף כבר בלא מעט תמונות והדלפות, כשהאחרונה מביניהן מציגה אותו עובד בשטח. במידה ונסתמך על התמונה, השמועות אכן היו נכונות והגלקסי החדש עתיד להגיע עם זוג מצלמות סלפי בזמן שמסגרת המסך קטנה אפילו יותר מזו שבגלקסי 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully