וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה של יד ושם ופייסבוק: יקדמו את הנצחת השואה ברשת החברתית

23.1.2019 / 16:38

בשבוע הבא יצויין יום השואה הבינלאומי ואחריו בחודש מאי יצויין יום הזיכרון לשואה ולגבורה. לקראת ימי ההנצחה, פייסבוק ויד ושם חברו יחדיו כדי להנציח את השואה ברשת החברתית עם שני פרויקטים חדשים: "קיר הזיכרון" ו-"לכל איש יש סיפור"

קיר ההנצחה של פייסבוק ויד ושם. יח״צ,
קיר ההנצחה של פייסבוק שיהיה זמין החל ממחר./יח״צ

בעוד כארבעה ימים יצויין יום השואה הבינלאומי ולקראתו, השיקו יד ושם ופייסבוק ישראל שני פרויקטים ייחודיים: "קיר הזיכרון", פרויקט שיעלה מחר לאוויר לקראת יום הזיכרון הבינלאומי לשואה ו-"לכל איש יש סיפור", פרויקט חדש שיעלה לרשת לקראת יום הזיכרון לשואה והגבורה שיצוין בחודש מאי. הפרויקט שיעלה מחר (ה') "קיר הזיכרון", יאפשר למשתמשי פייסבוק לשתף שמו ותמונתו של נרצח שואה, הלקוחים מתוך המאגר המקוון של יד ושם. יו"ר יד ושם, אבנר שלו אמר: "יד ושם עמל מידי יום להבטיח קיום מתמשך ורלוונטי של זיכרון השואה. אחד האתגרים הניצבים בפנינו הוא הפצתו והנחלתו באופן גלובלי. על כן אנחנו נוכחים ופעילים גם ברשתות החברתיות בהן מתנהל השיח העכשווי.

קיר הזיכרון יפעל באתר יד ושם ובקישור מפייסבוק בין התאריכים ה-24-29.1 לציון יום הזיכרון הבינלאומי שחל ב-27.1. הפרויקט יאפשר לגולש לקחת חלק פעיל בהנצחה, באופן אישי פשוט ומידי. משתמשי פייסבוק שיבחרו להשתתף בפרויקט, יוחברו באופן אוטומטי ואקראי לאחד מהמונצחים במאגר השואה ביד ושם. המאגר המרכזי של יד ושם כולל כ-4,800,000 שמות. "בימים אלו, בהם אנו מציינים את יום הזיכרון הבין-לאומי לשואה אנו מבקשים להפוך את ההנצחה האישית לציבורית" אמרה עדי סופר-תאני, מנהלת פייסבוק ישראל, "זאת באמצעות השימוש בטכנולוגיה שיאפשר לכל אחד מאיתנו להתחבר לשם וסיפור של נרצח ספציפי". לעמוד "קיר הזיכרון", לחצו כאן.

"לכל איש יש סיפור", השלב השני של ההנצחה ברשת החברתית, יושק במהלך חדוש אפריל, לקראת ציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה שחל ב-2.5. הפרויקט יאפשר למשתמשי פייסבוק לשתף סיפור של נרצח בשואה בעמוד הפייסבוק הפרטי. הסיפורים יורכבו בצורה אוטומטית ואקראית, על פי המאגר המרכזי של שמות קורבנות השואה של יד ושם. עוד יוכלו המשתמשים לשתף בסטורי, בצורה שתהווה הנצחה אישית, לצד ההפצה על גבי הקיר הפרטי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully