וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעד נדיר: שיאומי מציגה את הסמארטפון המתקפל

24.1.2019 / 12:48

בצעד נדיר, שחררה חברת שיאומי סרטון שבו נראה מייסד החברה צופה בסרטון עם הסמארטפון המתקפל הראשון של החברה. אחר כך, העביר אותו ממצב טאבלט למצב סמארטפון וחשף פרטים נוספים על הסמארטפון המתקפל הראשון מתוצרת החברה

זו לא הדלפה אלא פרסומת מכוונת שבה מייסד שיאומי העולמית, לין בין, פרסם סרטון באורך דקה שבו משחק עם הסמארטפון המתקפל של החברה. שני הצדדים של הסמארטפון יכולים להתקפל אחורה, כך שמטאבלט הוא יכול להפוך לסמארטפון קומפקטי. לעומת זאת, בסמסונג ו-Royole החצי סינית חצי אמריקאית, עובדים על סמארטפון שיתקפל לחצי. אולם הדוגמה של שיאומי לסמארטפון המתקפל, נראית הרבה יותר פרקטית ושימושית עבור הטכנולוגיה. השנה הקרובה בעולם הסמארטפונים מסתמנת כשנת "הסמארטפונים המתקפלים", עד כה סמסונג ו-Royole חשפו סמארטפונים מתקפלים ראשונים. הבאה בתור על פי הסרטון החדש, היא שיאומי ואחריה צפויות להצטרף גם וואווי הסינת ו-LG הקוריאנית.

שיאומי לא סיפקה פרטים נוספים אודות הסמארטפון, מלבד הסרטון החריג ששחררה. אולם מייסד החברה מסר כי מדובר בדגם פיתוח. בין ציין כי שיאומי נתקלה באתגרים כמו קיפול המסך, הציפוי למסך והממשק שצריך לעבור שינוי. על פי הסרטון, נראה כי שיאומי בחרה להשתמש בממשק ה-MIUI המוכר משאר מכשירי החברה. בסרטון נראה המייסד צופה בסרטון ואחר כך מקפל את הסמארטפון למצב טלפון.

הסמארטפון המתקפל של שיאומי. צילום מסך, צילום מסך
מייסד חברת שיאומי עם הסמארטפון המתקפל./צילום מסך, צילום מסך

הסמארטפון המתקפל של שיאומי הודלף בתחילת החודש והוא עתיד להתחרות באב הטיפוס של סמסונג ובסמארטפון של Royole אותו ניסינו בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם שהתקיימה בלאס וגאס. וואווי עשויה גם היא להשיק בקרוב סמארטפון מתקפל ואחריה גם לנובו ששמועות ברשת טוענות כי בימים אלו החברה עובדת על סמארטפון מתקפל. שיאומי לא ציינה מתי תפרסם פרטים נוספים או מתי הסמארטפון יגיע לחנויות. אולם החברה עידה לקיים מסיבת עיתונאים במהלך כנס המובייל שיתקיים בעוד כחודש ימים בברצלונה. לא מן הנמנע וסיכויים די גבוהים, שבמהלך מסיבת העיתונאים, שיאומי תחשוף פרטים נוספים על הסמארטפון המתקפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully