וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיה חדשה תאפשר לכם גם להרגיש בזמן שאתם צופים בפורנו מציאות מדומה

מטריד או מהפכני? ספקית תכני פורנו במציאות מדומה הכריזה על טכנולוגיה חדשה וראשונה מסוגה. הטכנולוגיה תאפשר למשתמשים ליצור עולם וירטואלי ולייצר אינטראקציה עם משתמשים אחרים בזמן אמת. את האינטראקציה, ירגישו בגופם באמצעות אביזרים מיוחדים

פורנו במציאות מדומה VR. צילום מסך
עם הטכנולוגיה החדשה, תוכלו להרגיש את מה שאתם רואים על גבי המסך./צילום מסך

בקרוב תוכלו לככב בסרט פורנו משלכם באמצעות מציאות מדומה, בו אתם והפרטנר שלכם תוכלו להביט לכל מקום שתרצו ואפילו בזמן שזה קורה, תוכלו להרגיש את הכל. חברת BaDoinkVR היא ספקית של תכנים פורנוגרפיים במציאות מדומה וכעת היא מכריזה על טכנולוגיה חדשה, ראשונה מסוגה, שתאפשר למשתמשים ליצור עולם וירטואלי בו המופיעים "יוכלו ליצור אינטראקציה באופן ישיר עם המשתמש על ידי שימוש במציאות מדומה". כאמור, בשונה משירותים אחרים הפועלים במציאות מדומה, גם המשתמש וגם המציג בצד השני יוכלו להרגיש את מה שקורה.

החברה מאפשרת את התחושה הפיזית הודות לערכה שתפקידה לפענח את תנועות המשתמש ולמנגנון רטט המייצר החזר מדויק, שהופכים פופולריים במיוחד לאחרונה בחומרת משחקים כדי להעצים את החוויה. המשוב הנוצר ממנגנון הרטט מאפשר למשתמש לכוון את עוצמת הרטט וסוג הרטט כתגובה ישירה לפעולות המתרחשות על המסך. משמע, משתמשים יוכלו לשנות את התחושה מהעוצמתית ביותר לאחת רגועה יותר על מנת ליצור אינטראקציה רגישה יותר. "הערכה עובדת עם מגוון רחב של מכשירים למבוגרים ומאפשרת להישאר בסנכרון עם מה שהמשתמש רואה, כך שיוכלו להרגיש את מה שקורה על המסך באופן פיזי, בזמן שזה קורה", כתבה החברה באתר האינטרנט שלה.

מאחורי הקלעים פורנו במציאות מדומה VR. צילום מסך
מקליטים סרטונים מוכנים מראש שיאפשרו לכם תחושה פיזית בסרטי פורנו./צילום מסך

מפתחת הערכה הוסיפה: "טכנולוגיית זיהוי התנועה לוכדת את התנועה של המשתמשים באופן מדויק, עד לרמת הציפורניים ובכך גורמת לך להאמין שיש עוד אדם לצדך". סביבות מציאות מדומה נבנו, בין היתר, גם במחשבה שתוכל להיראות כפי שתרצה. עם השקת השירות החדש, החברה פרסמה וידאו בו הראתה כיצד משתמשים יכולים לבנות את הדמויות שלהם כך שיראו שונה בעולם הווירטואלי. כמו כן, במידה ומשתמש יעדיף שלא להיות במופע מצלמה ברשת, יוכל להסתפק גם ברשימה ארוכה של סרטונים שצולמו מראש. השירות יעבוד עם כל משקפי ה-VR הזמינים כיום בשוק, לרבות Oculus של פייסבוק, HTC Vive, Daydream והמשחק יהיה זמין החל מהקיץ הקרוב כשמועד ספציפי טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully