וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו העתיד? מייזו השיקה סמארטפון ללא שקע טעינה, חורים לרמקולים וכפתורים

27.1.2019 / 9:33

אין עדיין מחיר או תאריך השקה אבל חברת מייזו חשפה את אחד מהסמארטפונים המעניינים ביותר: מדובר בסמארטפון שמגיע ללא שקע טעינה, כפתורים או חור לרמקולים. הסמארטפון נראה כמו סמארטפון עתידני וידרוש מכם להסתגל להטענה אלחוטית ולהתרגל לתפעול ללא כפתורים

מייזו זירו אפס Meizu Zero. צילום מסך
מכשיר ללא פתחי טעינה, שקעי אוזניות או אפילו מגירת סים. המייזו זירו/צילום מסך

אפל החלה את טרנד "הסרת שקע האוזניות" באייפון 7 ואחריה הצטרפו חברות רבות כמו גוגל, וואווי ונראה שגם היצרנית הסינית והפופולרית במיוחד בישראל, חברת מייזו, נמצאת בכיוון הזה. אולם על פי הדיווחים, מייזו עתידה לקחת את זה לקצה ולהשיק סמארטפון ללא כל חיבורים או כפתורים. ייתכן וזהו בהחלט העתיד, אם כי זו תהיה משימה הרבה יותר קשה למצוא מישהו בסביבה עם "משטח הטענה", במידה ותגמר הסוללה. כעת הסמארטפון החדש של מייזו לוקח עד הסוף את הטרנד שהחלה אפל. על פי הדיווחים, החברה תשיק את המייזו אפס, הסמארטפון הראשון בעולם שמגיע ללא שקעים, ללא כפתורים וגם ללא חורים כמו חור לרמקולים. בשנה הקרובה אנחנו צפויים לראות לא מעט סמארטפונים מתקפלים שיגיעו מהחברות הוותיקות כמו סמסונג, וואווי, LG ואולי אפילו אפל. אולם מדובר בטכנולוגיה שעשויה להיות יקרה במיוחד ובמהלך השנים הקרובות, לא תהיה נגישה עבור כל אחד. עד אז, נראה עדיין את הסמארטפונים המסורתיים מתקיימים לצד הסמארטפונים המתקפלים, אולם גם בקטגוריית הסמארטפונים המסורתיים, נראה איזושהי אבולוציה.

כעת הסמארטפון החדש של מייזו ממצה את הטרנד שאפל החלה בהסרת שקע האוזניות. על פי הדיווחים, החברה תשיק את המייזו אפס, הסמארטפון הראשון בעולם שמגיע ללא שקעים, ללא כפתורים וגם ללא חורים כמו חור לרמקולים. לדברי מייזו: "ל-Zero אין כפתורים, אין חורים לרמקולים, אין מגירת סים ואין לו שקע טעינה". אולם מה שהורס את העיצוב היחודי והכמעט מושלם, זוהי המצלמה בגב המכשיר שמעט בולטת ובתחתית המכשיר, ניתן למצוא חור קטן שככל הנראה מיועד למיקרופון.

הסמארטפון החדש של מייזו מפורסם כ-"הסמארטפון הראשון ללא החורים", והוא מגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ', פאנל מסוג AMOLED וללא מגרעות. קורא טביעות האצבע ממוקם מתחת למסך וטכנולוגית האודיו זכתה לכינוי mSound 2.0, שכאמור לסמארטפון אין חורים לרמקול, כך שהפקת האודיו הייתה אתגר גדול עבור מייזו. ההטענה נעשית בצורה אלחוטית גם כן, מייזו מבטיחה הטענה אלחוטית מהירה של 18W ולשם השוואה, האייפון Xs נטען בעוצמה של 7.5W בלבד וה-Galaxy S9 נטען בעוצמה של 9W, כך שמדובר במהירות הטענה אלחוטית קצרה פי שניים לעומת האייפון ופי שניים מהירה מהגלקסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מייזו זירו אפס Meizu Zero. צילום מסך
"הסמארטפון הראשון ללא החורים". המייזו זירו/צילום מסך

את כפתורי הכיבוי וההדלקה לא תמצאו במייזו החדש, אולם החברה משתמשת במנגנונים הפטים המבוססים על הרטט, על מנת שימשו מעין כפתורים וירטואלים שיתנו החזר למשתמש. גם מגירת הסים נעדרת מהמכשיר והוא יתמוך בסים אלקטרוני, טכנולוגיה שטרם נתמכת בישראל. עוד ניתן למצוא בסמארטפון עמידות למים ואבק בתקן IP68, הודות לעובדה שאין לו חורים בכלל. המכשיר טרם הוכרז אך פרטים רבים כבר שוחררו ודלפו ונראה שהשנה בעולם הסמארטפונים רק הולכת ונהיית מעניינת יותר ויותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully