וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות שיתאים לכם את מידת הבגדים וסל קניות חכם: הישראלים שכבשו את תערוכת הקמעונאות

להיכנס לחנות ולצאת מבלי להעביר אשראי: בתערוכת הקמעונאות שנערכה בניו יורק ניתן היה למצוא נוכחות ישראלית מרשימה עם חברת Mysize המפתחת טכנולוגיית מדידה חכמה של מידות הגוף, ו-SuperUp שפיתחה פלטפורמה לקניות באמצעות הטלפון הנייד מבוססת בינה מלאכותית

תערוכת הקמעונאות. יח"צ,
הישראלים שכבשו את תערוכת הקמעונאות/יח"צ

תערוכת ה-NRF, אירוע הקמעונאות הגדול בעולם הנערך מידי שנה בניו יורק. בתערוכה מוצגים פתרונות חדשניים לשיפור חווית הקניה ומשתתפים בה החברות הקמעונאיות והדיגיטליות המובילות בעולם. ישראל שלחה, כמדיי שנה, נציגות גדולה ונכבדה של חברות טכנולוגיה וסטארט אפים במסגרת ביתן שהקים מכון הייצוא בכנס. לאירוע מגיעים חברות הקמעונאות הגדולות בעולם כדי לבחון, בין השאר, מיזמים טכנולוגים להם פוטנציאל לשינוי ושדרוג מוצריהם מול קהל הלקוחות. בין החברות המובילות השנה ניתן למצוא את חברת MYSIZE מפתחת טכנולוגיית מדידה חכמה של מידות הגוף, בתוך דקות. פרופיל זה יפיק עבורם המלצות מידה לפריטי ביגוד שונים כחלק מהאפליקציה.

האלגוריתם עושה שימוש בחיישנים של הסמארטפון בשילוב עם נתונים אנתרופומטריים (של גוף האדם) בכדי לחשב במדויק את מידות הגוף של כל אדם באמצעות מספר תנועות שונות של ההתקן הנייד. עם התאמת הפרופיל האישי באפליקציה, הצרכן יכול להיכנס לאתרים השונים, לבצע רכישה ובכך לוודא שהמידה אותה הוא מזמין היא אכן זו התואמת למידות גופו. רונן לוזון, מנכ"ל mysize, אמר: "כ-70 אחוזים מהחזרות המוצרים בתחום האופנה ברחבי העולם נובעות כתוצאה ממידה לא נכונה שהוזמנה, ואנו באים לתת פיתרון אמיתי לנושא שכואב הן ללקוחות והן לחברות הקמעונאיות." Mysize פועלת בשוק הישראלי, האמריקאי והאירופאי, כאשר המנייה שלה נסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק.

חברה נוספת ומסקרנת שלקחה גם היא חלק בתערוכה היא SuperUp, חברת הסטארט אפ מאשדוד, שפיתחה פלטפורמה לקניות באמצעות הטלפון הנייד, כזו שהופכת את תהליך הקנייה למהיר, חוויתי ופרסונאלי. הפיתרון של SuperUp מבוסס על בינה מלאכותית וטכנולוגיה חדשנית, SuperUp פיתחה פלטפורמת קניות מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת לקמעונאים להקים פעילות צרכנית במובייל. החברה מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ופועלת בשוק המקומי והבינלאומי מול מותגים גלובליים גדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אל שתי החברות הללו הצטרפו טכנולוגיות רבות ומגוונות אחת מהן הייתה טכנולוגיה מתקדמת בחנויות אופניים. אחד הפרמטרים החשובים ברכישת אופניים חדשים הוא מימד הגובה. כל החנויות בעתיד הלא רחוק יצויידו במסכי מידע גדולים וחיישנים המותקנים בחנות. הלקוח נכנס לחנות לחפש אופניים והחיישנים כבר מודדים את הגובה שלו בצורה אוטומטית כאשר על מסך יוצגו כל דגמי האופניים המתאימים לו באופן אישי.

"שתי המגמות שיובילו את תחום הקמעונאות לשנת 2019 הן הטמעת חיישנים חכמים האוספים מידע וכן ערוץ ה OMNICHANNEL. מידע זה המטבע החדש של הקמעונות 2019. צורות שונות של איסוף מידע על הצרכנים בכדי לספק חוויה ממוקדת ללקוח. למשל חנויות ה- GOSTORE של amazon המאפשרות ללקוח להיכנס לחנות לקחת פריטים ולצאת בלי לעבור בקופה. כל זה נעשה ע"י מגוון גדול של חיישנים הנמצאים בחנויות" אומר לוזון ומוסיף ה - OMNICHANNEL התחלת הקנייה דרך האינטרנט ואיסוף או סיום הקנייה בחנות הפיזית, הקמעונאים רוצים לעקוב יותר טוב אחרי הלקוח שהוא מגיע לחנות הפיזית - בחרתי מספר פריטים דרך האתר והלכתי לחנות בכדי לאסוף אותם, שאני מגיע לחנות אנשי המכירות יידעו מי אני, מה הזמנתי, איזה מידה אני צריך, יידעו לכוון אותי למקום הנכון בחנות ולהציע לי דברים נוספים."

  • עוד באותו נושא:
  • קמעונאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully