וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרלט ג'והנסון על המוקד: סרטוני הפורנו המזויפים שאף אחד לא יכול להתחמק מהם

29.1.2019 / 12:23

לפני שנתיים זו הייתה גל גדול "שמקיימת יחסי מין עם אחיה החורג". הסרטון כמובן מזויף ומדובר בבינה מלאכותית ששתלה את הפרצוף שלה וכעת זו סקרלט ג'והנסון, השחקנית המצליחה שמצאה עצמה "מככבת בסרטון פורנו" מזויף. ג'והנסון הזהירה: "אי אפשר להתחמק מזה"

סקרלט ג'והנסון. John Shearer, GettyImages
סקרלט ג'והנסון/GettyImages, John Shearer

סרטון של כוכבת וונדר וומן, גל גדות, מקיימת יחסי מין עם "אחיה החורג", פורסם כבר ברשת לפני יותר משנתיים וכמובן - זו לא באמת גל שלנו, אלא רק הפרצוף שלה. משתמש רדיט בשם "דיפ-פייקס" אחראי על הסרטון המזוייף וכעת במוקד נמצאת השחקנית האמריקאית סקרלט ג'והנסון עם פרסום סרטוני פורנו "בכיכובה". ג'והנסון המגדירה עצמה כיהודייה, נחשבת לאחת מהשחקניות המצליחות ביותר בהוליווד. ג'הונסון גם יודעת דבר או שניים על פרסום תמונות ערום ברשת, כשבשנת 2012 האקר פרץ לחשבון המייל שלה ושל סלבריטאים נוספים ומצא שם תמונות ערום של ג'והנסון וסלבריטאים נוספים. האקר נשפט לעשר שנים בכלא, אולם כעת נראה שלא יהיה את מי לעצור או לתבוע כשזה מגיע לבינה מלאכותית ששותלת פנים של אנשים בתוך סרטוני פורנו. הפעם ג'והנסון מצאה עצמה בתוך סרטון פורנו מזויף ונראה שהיא לא יכולה לעשות דבר כדי להסיר את אותם הסרטונים המזויפים.

ג'והנסון הגיבה בראיון שקיים עמה הוושינגטון פוסט, שם אמרה כי היא חושבת שהיא והצוות שלה לא יכולים לעשות שום דבר על סרטוני סקס מזוייפים. "אני חושבת שזו רדיפה חסרת תועלת מבחינה משפטית, בעיקר משום שהאינטרנט הוא תולעת ענקית של חושך שפשוט אוכלת את עצמה", אמרה. עוד הזהירה ג'והנסון כי זה רק עניין של זמן עד שאנשים נוספים יפגעו וכל מי שפגיע, כדאי שיגן על עצמו לפני שיפגע גם הוא. נראה שהיא יודעת על מה היא מדברת וההמלצה שלה שווה דבר או שניים. גם ענקית הפורומים רדיט נקטה בצעדים כדי להסיר פורנו בינה מלאכותית מזוייף ואפילו אתרי פורנו גדולים, אולם לפעמים זה גם לא ממש האינטרס שלהם לעשות את זה כשמדובר בסרטון פופולרי. הסרטון של ג'והנסון לדוגמה, זמין לצפיה באתרי פורנו רבים, גם כאלו שטענו שהם חוסמים סרטונים מזויפים.

סקרלט ג'והנסון בפורנו מזוייף. אתר רשמי
בתגובה לסרטי הפורנו המזויפים, ג׳והנסון הזהירה: "אי אפשר להתחמק מזה"./אתר רשמי

מומחים בתחום מזהירים שזיוף סרטונים כבר "אינו מדע טילים". חוקר הבינה מלאכותית, אלכס צ'מפנדרד הזהיר בעבר: "כולם חייבים להבין כמה זה קל לזייף תמונות וסרטונים, עד הנקודה שבקרוב לא נוכל בכלל להבחין בין מציאות לזיוף", הוא אמר ל- Motherboard, "מן הסתם זה היה אפשרי כבר זמן מה, אבל עד היום היה צורך בהרבה משאבים ואנשי מקצוע כדי ליצור סרטונים כאלה. עכשיו כל מה שצריך זה מתכנת אחד עם חומרה מספיק מתקדמת כדי ליצור סרטונים על אנשים - ללא הסכמתם או ידיעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully