וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנסה לחזור למשחק: LG צפויה להשיק שני סמארטפונים חדשים בתערוכת הסלולר

31.1.2019 / 11:02

אחרי שנעדרה מעולם הסמארטפונים, חברת LG צפויה להכריז בעוד כחודש ימים על לא פחות משני סמארטפונים. הראשון מסדרת ה-V ויגיע עם דור חמישי והשני יהיה האחרון בסדרת ה-G, סדרת מכשירי הדגל. האם זה מה שיחזיר אותה למשחק?

LG V40. יח"צ,
דווח כי LG תציג סמארטפון מתקפל בתערוכת MWC השנה./יח"צ

הדור החמישי מגיע אלינו ולצד הסמארטפונים המתקפלים, נראה את החברות הוותיקות מכריזות על סמארטפונים עם דור חמישי. הטכנולוגיה לא זמינה ברוב העולם אולם מדובר בהכרזה שכל מטרתה להראות שגם היצרניות הוותיקות נמצאות עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. דיווח חדש טוען כי חברת LG תשחרר את סדרת ה-V הנחשבת לסדרת הפאבלטים, לצד סדרת ה-G, מכשירי הדגל של החברה הקוריאנית. אתר קוריאני בשם ETNews טוען כי זו האסטרטגיה שהולכת ללוות את חברת LG במהלך השנה הקרובה. ב-LG הודיעו בשנה שעברה כי יעברו למודל שבו יציגו מכשיר דגל חדש מתי שיהיה "מה לחדש" ולאו דווקא בכל 12 חודשים כמו ששאר החברות האחרות עושות.

ה-V50 וה-G8 יושקו זה לצד זה במהלך כנס הסלולר שיתקיים בברצלונה בעוד פחות מחודש ימים. ה-V50 יהיה הסמארטפון הראשון מבית היצרנית הקוריאנית שמגיע עם קישורית סלולר מהדור החמישי. הוא יהיה זמין בחנויות באזור חודש מרץ, בזהה למועד השקת ה-Galaxy S10 X שצפוי להגיע עם דור חמישי גם הוא וישווק בחנויות במהלך חודש מרץ. ה-V50 צפוי להגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' וממשק חדש המאפשר שליטה באמצעות מחוות כמו הנפת היד מעל המסך להגברת עוצמת הווליום או החלשה ועוד. בלב המכשיר צפויה להיות ערכת השבבים סנאפדרגון 855 עם טכנולוגיה חדשה לקירור המעבד וסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה.

LG V40 ThinQ. LG, צילום מסך
האם הסמארטפונים החדשים יחזירו את LG למשחק?/צילום מסך, LG

מכשיר הדגל של LG, ה-G8, יושק במקביל ל-V50 וזו תהיה הפעם הראשונה שבה זוג המכשירים מוכרז זה לצד זה. על ה-V40 הכריזה LG לפני מספר חודשים באירוע שקיימה בארצות הברית ואליו הזמינה עיתונות אמריקאית בלבד. מדובר בצעד תמוה ומשונה, במיוחד בשל העובדה שה-V40 צפוי להגיע בפברואר לישראל ונראה שהישראלים לא נוהרים לרכוש סמארטפונים מדור קודם, אלא אם החברה תפתיע במחיר. עוד דווח כי ה-G8 יהיה האחרון בסדרה ובמחצית השניה של 2019 החברה תכריז על סדרת מכשירי דגל חדשה לגמרי.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully