וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש לפני ההשקה: הגלקסי S10 של סמסונג נכנס לייצור המוני

1.2.2019 / 3:20

הגלקסי S10 של סמסונג הוא כנראה המכשיר המדובר ביותר כרגע. בשבועות האחרונים הרשת געשה בשמועות וחשיפות על סדרת מכשירי הדגל שסמסונג עתידה לחשוף בעוד פחות מחודש באירוע ההשקה שיתקיים בסן פרנסיסקו. הדיווחים האחרונים חושפים כי הם כבר בישורת האחרונה

סמסונג גלקסי S10 נצפה בשטח. Reddit / hissick2, צילום מסך
הגלקסי S10 נצפה פועל בשטח חודש לפני ההכרזה הרשמית./צילום מסך, Reddit / hissick2

אנחנו במרחק של כמה שבועות בלבד מאירוע הכרזת מכשיר הדגל החדש של סמסונג, הגלקסי S10, ודיווחים חדשים מהרשת מצביעים שהמכשיר עבר לייצור המוני בשבוע שעבר. על פי הדיווח שהגיע לאתר The Investor, סמסונג שוקדת כעת על ייצור המכשירים בעלי חיבוריות דור רביעי, בעוד שהמכשירים בעלי הדור החמישי ימשיכו גם הם לייצור המוני בשלב מאוחר יותר. כפי שצפוי מסדרת המכשירים הזו של סמסונג, כל המכשירים יגיעו עם מסך קמור וסמסונג תשווק אותם ללקוחות עם מגן מסך מובנה. בזאת, סמסונג פותרת בעיה לא קטנה, שכן מגנים למסכים קמורים הם יקרים וקשים יותר לייצור והדבקה.

על פי המקור, כל שלושת דגמי הגלקסי S10 יגיעו עם חיישן טביעת אצבע מתחת לפני המסך. שני הדגמים הבכירים בסדרה, האחד בעל מסך בגודל 6.4 אינץ' והשני בעל מסך בגודל 6.1 אינץ', יגיעו עם חיישן של חברת קוואלקום המציע קריאה טובה יותר. לעומת זאת, הדגם הנמוך בסדרה בעל מסך בגודל 5.8 אינץ' ויגיע עם חיישן אופטי רגיל. כאמור, ייצור הגלקסי S10X והמכשיר המתקפל, שיכללו חיבוריות דור חמישי, יגיעו לייצור במפעלים בחודשים הקרובים. המקור הביע ספק שהמכשיר המתקפל יזכה להצלחה, שכן מחירו גבוה במיוחד ביחס למכשירי דגל אחרים.

סמסונג גלקסי S10 galaxy. צילום מסך
סמסונג אף חשפה את המכשיר החדש בפרסומת שלאחר מכן הסירה מהאתר שלה./צילום מסך

הגלקסי S10 הוא ללא ספק המכשיר המדובר ביותר כיום. גל השמועות שליווה אותנו בחודשים האחרונים היה גדול למדי, עם תמונות ודיווחים שהגיעו מכל העולם. המכשיר צפוי להיחשף באירוע ההשקה של סמסונג שיתקיים בסן פרנסיסקו ב-20 בפברואר. על הבמה צפויים להיחשף גם הדגמים הגבוהים בעלי חיבוריות דור חמישי וכן המכשיר המתקפל שסמסונג הציגה לפני כמה חודשים. מן הצפוי, הדגמים הללו יגיעו לחנויות בשלב מאוחר יותר, בעוד שהדגמים בעלי הדור הרביעי צפויים להימכר כבר בשבועות שלאחר אירוע ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully