וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אתם חוגגים את ימי חמישי? התנאים המפנקים של עובדי ההיי-טק

משרדי ההיי-טק משקיעים סכומי עתק בעובדים, בין אם אלו משכורות, משרדים מפנקים או שפים פרטיים שיבשלו בארוחות הצהריים. עוד בחברות ההיי-טק חוגגים מדי שבוע - שבועיים את ימי חמישי, עם שעת "האפי-הוואר", שבה העובדים נהנים מאלכוהול ואוכל

אם תשאלו אנשים מחוץ להיי-טק, מה הדבר שהכי מאפיין את החברות האלו, הם בוודאי יגידו "הפינוק ומשכורות העתק". אז נכון, תעשיית ההיי-טק היא אחת מהמפנקות והמשקיעות ביותר בעובדים, במיוחד במדינת הסטארטאפ שאחראית על לא מעט מהפיתוחים הטכנולוגים המשמעותיים ביותר של השנים האחרונות. נראה גם שלא מעט חברות היי-טק יש מנהג לקבלת ימי החמישי או יום אחד בשבוע שבו העובדים נפגשים עבור "הפי-האוור", שעה שבה החברה משקיעה ומזמינה את העובדים לקחת הפסקה מהעבודה וליהנות מפינוקים כמו אוכל ושתיה.

Argus - חברת סייבר בתחום הרכב

ארגוס הינה חברת הסייבר בתחום הרכב מספקת פתרונות מקיפים להגנה על רכבים פרטיים ומסחריים המקושרים לאינטרנט מפני תקיפות סייבר. בחברה עורכים אירועים לעובדים בקונספטים מיוחדים. כך למשל בחודש אוקטובר האחרון ציינו את ה"אוקטוברפסט" הגרמני הידוע במסגרתו זכו העובדים לאירוע מפנק שכלל, כמיטב המסורת, בר נקניקיות עם כרוב כבוש לצד בירות גרמניות ופרצעלים. באירועים קודמים הצטרף להפי-האוור בחברה אמן חושים וכן מתקיימים אירועים בקונספטים מיוחדים, כך למשל התקיים לרגל ט"ו באב התקיים אירוע מיוחד בקונספט אהבה בו בין היתר קיבלו העובדים מארז קאפקייקס אישי והרימו יחד כוסית קאווה.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully