וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגה מעצבנת": הרשת מתעצבנת על השיר החדש של נטע ברזילי

בסוף השבוע האחרון הוציאה נטע ברזילי, שהביאה לישראל את הניצחון האחרון באירוויזיון, סינגל חדש בשם "באסה - סבבה". במהלך סוף השבוע האחרון ניתן היה למצוא לא מעט תגובות "פחות" מפרגנות לסינגל החדש של זוכת האירוויזיון. כמו תמיד, הגולשים ממש לא חסכו בתגובות

בימוי: רועי רז

נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון והאחראית על אחד מהשירים הפופולריים ביותר בישראל בשנה האחרונה, שחררה בסוף השבוע את השיר החדש שלה "באסה - סבבה". השיר, שמערבב בתוכו מילים אקראיות, שומר על אותה אנרגיה שהשיר TOY החדיר בנו, עוד כששרה אותו על במת האירווזיון. אלא שהפעם מדובר בסינגל אישי שלא קשור לתחרות, ויתרה מכך, הוא ממשיך להגדיר את הסאונד האישי של נטע. ולמרות שלנטע יש פינה חמה בלב הישראלים, נראה שברשת לא חסכו בתגובות לשיר החדש.

כמובן שאם יש משהו להגיד על הזמרת הצעירה זה שהיא מייחדת את עצמה מהשאר. לא סתם היא זכתה בתחרות המוזיקה הגדולה באירופה. למעשה, מעטים האנשים שיחלקו שזו הייתה השנה הגדולה שלה. היא זכתה באירוויזיון 2018 עם הלהיט הענק TOY; היא שברה שיאי צפייה ביוטיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק בעולם; הופיעה בכל רחבי אירופה; התראיינה בכמה תכניות אירוח חשובות בארצות הברית ואירופה; הפכה לאחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה העולמית לאחר שהוחתמה בחברת התקליטים הבינלאומית BMG וכמובן הוכתרה לאשת השנה במוזיקה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully