וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד על פי סמסונג: הסמארטפון המתקפל נחשף בפרסומת חדשה

3.2.2019 / 11:26

עולם הסמארטפונים בדרך למגמה חדשה עם טכנולוגיית המסכים המתקפלים שמשתפרת מיום ליום. סמסונג הייתה בין הראשונות להכריז על כוונותיה לייצר מכשיר כזה ורק לפני מספר חודשים אישרה כי ה-Galaxy F יחשף באופן רשמי כבר השנה. כעת, פרסומת שהודלפה נותנת לנו הצצה נוספת

עולם הסמארטפונים הלך בשנה שעברה לכיוון חדש ומעניין במיוחד - סמארטפונים מתקפלים. בראש המירוץ נמצאות כמה מהיצרניות הגדולות בעולם, כשבראשן וואווי, שיאומי וסמסונג. כעת גולש הצליח לשים את ידו על תשדיר הפרסומת לסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג, בו החברה חושפת את החזון שלה לשנים הקרובות. הסרטון מראה חלונות ענק המורכבים בסמארטפונים שחוברו יחדיו, קירות העשויים ממסכים ונשלטים באמצעות מוות, טאבלטים חסרי מסגרת ומכשיר מתקפל אחד. כפי שדיווחנו בעבר, המכשיר המתקפל החדש של החברה צפוי להיות מושק כבר השנה כשבתקווה נזכה לראות הצצה נוספת באירוע ההשקה שתערוך החברה ב-20 בפברואר עבור מכשיר הדגל החדש שלה.

המסכים המתקפלים עשויים להיות המגמה והדבר המסקרן ביותר שיוביל את השנים הקרובות בעולם הטכנולוגיה בכלל ובעולם הסמארטפונים בפרט. גוגל כבר הכריזה על תמיכה של מערכת ההפעלה אנדרואיד בסמארטפונים עם מסכים מתקפלים. עם זאת, המשימה הגדולה ביותר היא על המפתחים, שכן בסופו של דבר, הם אלו שיצטרכו להתאים את האפליקציות לצורת המבנה החדשה. כלומר, לגרום לאפליקציות לעבוד בצורה תקינה במצב מקופל, במצב פרוס וכן במעבר בין שני המצבים. עוד השנה אנחנו צפויים לראות את הסמארטפון המתקפל מבית וואווי, שיאומי ואולי גם LG.

הצצה ראשונה אל הסמארטפון המתקפל ראינו כבר ב-CES, כנס האלקטרוניקה הגדול בעולם שבלאס וגאס. רבים הכריזו כי מדובר בסמארטפון שלא ממש פרקטי, אולם אנחנו התרשמנו ובעיקר התלהבנו מפריצת הדרך. מדובר בסמארטפון ביצור המוני ובשלב זה נמכר רק עבור מפתחים ובמחיר של 1,300 דולרים, בעוד שהסמארטפון של סמסונג צפוי לעלות על פי הערכות כ-1,700 דולרים. אם תרצו להשיג את ה-FlexPai, לא רק שתצטרכו להיפרד מ-1,300 דולרים, אלא גם להצטייד בכתובת סינית, שכן בשלב זה הוא נשלח רק לסין והמלאי הבא שצפוי להיות זמין, ישלח רק במרץ 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully