וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את האוסמו פוקט: המצלמה שתהפוך כל צלם חובב לצלם סרטים הוליוודי

3.2.2019 / 11:36

אחד מהמוצרים החדשים והמסקרנים ביותר של DJI נחת בשבועות האחרונים בישראל: האוסמו פוקט. מדובר במצלמה זעירה שכוללת מייצב עם שלושה צירים. הניסיון כאן ברור: לנסות ולהפיק סרטים נטולי רעידות. הפוקט הושק לפני כמה שבועות וכבר הספקנו לחרוש עליו

מייקי לוי

קנון, ניקון וסוני מדווחות מזה שנים על ירידה חדה במכירות המצלמות הקומפקטיות והסיבה: הסמארטפונים שלנו. לכל אחד מאיתנו יש אחד כזה בכיס והם הפכו לנגישים מאי פעם. במיוחד שיאומי, מייזו ולאחרונה גם סמסונג עם סמארטפונים זולים במיוחד שמספקים תמורה גבוהה מאוד למחיר. מדי שנה המצלמות בסמארטפונים משתדרגות ומגיעות לרמות מאוד גבוהות, כאלו שיספיקו לאדם הממוצע ויש גם את לא מעט צלמים מקצועיים שמצטיידים אך ורק בסמארטפון. עם זאת, בכל מה שקשור לצילום בוידאו, הסמארטפונים לוקים בחסר, בפרט הסמארטפונים הזולים. רק בשנים האחרונות היצרניות החלו לצייד את הסמארטפונים היקרים יותר עם מייצב תמונה אופטי, מה שמאפשר צילום וידאו באיכות סבירה וגם מנסה לבטל את הרעידות, התזוזות שלנו עם הסמארטפון.

תכירו את הדור הבא של צילום הוידאו

חברת DJI מפתחת רחפנים וכמעט בכולם למעט הרחפן הזול, היא מציידת את מצלמות הרחפנים עם מייצב תמונה הנקרא "גימבל". מדובר במייצב המסוגל לייצר מצב שבו הצילום מתבצע ללא רעידות כלל ומבטיח צילום וידאו בתזוזה ואפילו ריצה, כשכל תזוזה מתבצעת בצורה חלקה וכאמור - נטולת רעידת. כתוצאה מכך, איכות הצילום בוידאו השתפרה פלאים וכמעט כל לקוח שרכש את הרחפן של DJI, הצליח לצלם סרטונים באיכות "הוליוודית". החברה ראתה את הפוטנציאל והשיקה את האוסמו, גימבל נייד לסמארטפון שהגיע בשתי תצורות: אחד עם מצלמה מובנית והשני מעין מייצב תמונה עם מקום יעודי לסמארטפון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully