וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה מתה": הפוסט של עיריית תל אביב ניצח את שבוע הכפילים

3.2.2019 / 11:59

רק חודש לאחר ששברה את האינטרנט עם פוסט לכבוד חגיגות השנה החדשה, עיריית תל אביב חוזרת לסיבוב שני נגד ירושלים בשבוע הכפילים. במשך השבוע, אלפי גולשים יחליפו את תמונת הפרופיל שלהם לכפילים מפורסמים. עיריית תל אביב הפכה לעיריית ירושלים - אבל לא לפני שעקצה אותה

שוב תזמון נכון וחשיבה שנונה זיכו את צוות הדיגיטל של עיריית תל אביב בהערכה מצד אלפי האנשים שעוקבים אחר עמוד הפייסבוק שלה. לכבוד שבוע הכפילים, בו אלפי גולשים מחליפים את תמונת הפרופיל שלהם בכזו של מפורסם הדומה להם, החליפה עיריית תל אביב את הסמליל שלה בזה של עיריית ירושלים. זה כשלעצמו משעשע, אבל הכיתוב הוא זה שעשה הכל - "היתה מתה, אבל מספיק קרוב". ובדומה לפוסט שפרסמה בערב השנה החדשה, גם כאן החל לו גל תגובות מחברות ענק, עיריות ברחבי הארץ ועשרות מנהלי עמודים ואנשי ציבור. מן הצפוי, הפוסט מאז הפך לויראלי וצבר אלפי לייקים ומאות תגובות.

"מה קרה? קצת שבוע הדופלגנגר אז נזכרת בי?", כתבה בתגובה עיריית ירושלים בתגובה שמזכירה כמובן את זו שכתבה בפרסום הקודם של עיריית תל אביב, מה קרה? קצת קר אז נזכרת בי?". חברת קדישא הגיבה "הרגתם אותנו" בעוד שמלך זילברשלג תהה היכן ימוקם הכותל. עיריית תל אביב השיבה "מוזמן לשלוח פתקים בפרטי". אחת הגולשות הגיבה "וואו תשכבו כבר" כשגולש אחר כתב "מוקדם לצפות לתגובה עדיין מעיריית ירושלים הם בדיוק בהבדלה". אפילו אלדן, חברת השכרת הרכבים, הגיבה בתיוג אלבר - "היוש אלבר, שנראה להן איך עושים את זה נכון?". חברת המצעים דארלן הגיבה "כשתסיימו עם השטויות והלכלוכים, תקפצו אלינו נדאג לכן למצעים חדשים". התגובות צברו כבר מאות לייקים ונראה שהרצף רק ממשיך.

מנהלי הדיגיטל של עיריית תל אביב ידועים בהעלת פוסטים ויראלים וכאמור, רק בתחילת השנה העלתה פוסט ששבר את האינטרנט בו תייגה את עיריית ירושלים ושאלה "ערה?". הפוסט זכה לאלפי לייקים, תגובות ושיתופים. עוד באוגוסט האחרון העלתה עיריית תל אביב קמפיין בדף הפייסבוק, בו מנהלי העמוד דימו פריצה שנעשתה על ידי תלמיד כיתה ד' כחלק מקפיין "היום תורי", שנועד לקידום פעילויות הקיץ השיתופיות עבור ילדי העיר. בפוסט אחר העלו סקר בעקבות השיר של סטטיק ובן אל תבורי ושאלו: "מה עדיף? שוקובו או גומיגם". הדף של עיריית תל אביב מונה יותר מ-150 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully