וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרה 7 פרופילים שונים באתר היכרויות וקבעה: זו התמונה שמושכת הכי הרבה גברים

7.2.2019 / 9:14

רווקה בריטית ביצעה ניסוי באתר היכרויות כדי לבדוק מהי תמונת הפרופיל המושלמת - זו שתשיג לכן דייטים עם גברים איכותיים באמת? אז מה הלוק שהשיג לה יותר דייטים והאם בלונדיניות באמת נהנות יותר?

ניסוי בטינדר הוכיח סופית: גברים מתעניינים יותר בנשים עם חזה גדול/סיפור בדקה / וואלה! NEWS

ספרים ומחקרים רבים נכתבו בניסיון לענות על השאלה שמעסיקה נשים בכל העולם: מה גברים באמת רוצים? והנה, ככה מתחת לאף שלנו, צעירה מבריטניה ערכה ניסוי פשוט ומהיר על גברים רווקים באתרי ואפליקציות של היכרויות וענתה על השאלה המתבקשת. היילי ליאנה בת ה-36, היא לצערה בעלת רזומה ארוך באתרי היכרויות,והחליטה לנסות לבדוק איזו תמונת פרופיל תשיג לה הכי הרבה פניות ודייטים. במקום לפתוח פרופיל אחד ולרענן את תמונת הפרופיל מפעם לפעם - היא פתחה שבעה פרופילים שונים, כשבכל אחד הציגה פן אחר באישיותה. באחת היא הייתה בלונדינית בליינית, בשנייה ברונטית נועזת, בשלישית מתאמנת שרירנית, ברביעית אשת עסקים רצינית, בחמישית הרכיבה משקפיים, בשישית ויתרה על המייק אפ ובשביעית הייתה פשוט היא עצמה.

היא הופתעה לגלות שיש אבחנה ברורה בין סוגי הגברים שפנו אליה בכל אחד מהפרופילים - ויותר מזאת: מה הייתה תמונת הפרופיל שמשכה אליה הכי הרבה גברברים ואיזו תמונה לא השיגה אפילו פנייה אחת. "במשך שישה חודשים למדתי כל מה שיש ללמוד על כיצד שינויים קלים בתמונת הפרופיל ובפרטים האישיים שלנו יכולים לעורר הבדל עצום לסוג הגברים שנמשך אלינו", היא הסבירה, "אם את מחפשת סקס, זה נשמע הגיוני, אבל את צריכה להראות בתמונה שאת אוהבת לבלות. זה אומר להדגיש את החזה, לחייך ולהיראות קלילה. את גם צריכה להשתמש בתמונות ישנות שלך כדי להסתיר את גילך האמיתי. לצערנו כולם עושים את זה".

היילי ליאנה יצאה לבדוק מה הסיכויים הגבוהים ביותר לדייט. צילום מסך
איזו תמונה תביא ליותר פניות מגברים?/צילום מסך

עוד בנושא:

לדבריה, אם אתן מחפשות גברים אמידים - בלונדיניות זה לגמרי הכיוון. "שוגר דדיז מתים על בלונדיניות. בתמונת הפרופיל שלי כבלונדינית (הייתי בעברי) קיבלתי הרבה פניות - בעיקר מגברים מבוגרים שהציעו לפנק אותי בארוחה טובה לפני שהם לוקחים אותי למיטה". היא הופתעה לגלות שהגברים האיכותיים באמת פנו אליה דווקא לפרופילים שהכי שיקפו את מי שהיא. "הגברים הכי איכותיים ואמיתיים פנו אליי כשהייתי הכי אני. אם זה כשחשפתי את גילי האמיתי בתמונת גוף מלאה או בתמונה שלי מרימה משקולות, לבושה בבגד ספורט. הכרתי גם גברים מאוד נחמדים כשהרכבתי משקפיים כי הם חשבו שאני חכמה".

עוד מסקנה - להיראות טבעית זה חשוב, אבל אסור להגזים. היילי סיפרה כי תמונת הפרופיל שלא השיגה לה אף לא דייט אחד הייתה זו שלבשה בה טרנינג והייתה בלי מייק אפ. גם התמונה שלה בחליפה כאשת עסקים רצינית לא הובילה לתוצאות מרשימות: "רוב הגברים שפנו אליי היו פשוט משעממים". את הניסוי המעניין שלה ערכה היילי דרך אתר ההיכרויות IllicitEncounters.com המיועד לאנשים נשואים, ואלה מסקנותיה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully