וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוקר בלי נאוה טוב לכולם": ברשת צוחקים ונפרדים מחברי הכנסת שהודחו מרשימת הליכוד

אמש התקיימו הבחירות המקדימות במפלגת הליכוד ובזמן שהקולות מתחילים להיספר, מסתמן כי חברי הכנסת אורן חזן, ד"ר ענת ברקו, ירון מזוז, איוב קרא ונאוה בוקר מצאו עצמם במקומות לא ריאלים ברשימת הליכוד. ברשת מצאו את הדרך "להיפרד" לשלום מאותם הח"כים

אורן חזן, פריימריז בליכוד, גני התערוכה, 5 בפברואר 2019. צילום: מיה בנאי, אתר רשמי
נפרדים מהדמות האייקונית שהיא אורן חזן/אתר רשמי, צילום: מיה בנאי

אמש התקיימו הבחירות המקדימות, ה-"פריימריז", למפלגת הליכוד. במהלך היממה האחרונה החלו לפתוח את הקלפיות ולספור את הקולות כשבשעות האחרונות הספירה מתקרבת לסיומה. בשלב זה, ישנו קרב צמוד על המקום הראשון ברשימת המפלגה לכנסת הבאה, כשיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מוביל על השר ישראל כץ בהפרש של עשרות קולות בלבד. במקום השלישי, מאבק נוסף בין השר גלעד ארדן לשר לשעבר גדעון סער. אולם ברשימה ניתן למצוא את פליטי מפלגת הליכוד כמו אורן חזן, נאוה בוקר, ד"ר ענת ברקו, ירון מזוז ואיוב קרא.

אין ספק שהכנסת האחרונה הוציאה את המיטב מאותם חברי הכנסת כמו אורן חזן שביקש לעשות סלפי עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ בעת ביקורו בישראל. נאווה בוקר שאמרה: "ההסתה כלפי נתניהו היא פי 100 ממה שעבר יצחק רבין", ד"ר ענת ברקו שאמרה: "אין דבר כזה עם פלסטיני, כי לערבים אין פ'" וכמובן - איוב קרא שאמר: "בתוך שנתיים יהיה לישראל רובוט שיחסל את נסראללה. הרשת לא נשארת חייבת לאף אחד וגם זוכרת את כל המשפטים והמעשים שאמרו חברי הכנסת. לרגל פרידתם של חברי הכנסת, ברשת כבר החלו לצחוק על חשבונם. כרגיל, אנחנו מביאים את מיטב הממים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully