וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: שירות הסטרימינג נטפליקס זמין ללקוחות הוט

6.2.2019 / 17:07

אחרי שהודיעה לפני מספר חודשים על שיתוף פעולה עם נטפליקס, כעת מודיעה הוט על זמינות שירות הסטרימינג נטפליקס עבור יותר מחצי מיליון לקוחות הוט. השירות יפעל בממירי Mini Fiberbox, Fiberbox ו-FiberBox 4K ויוצע בתשלום

נטפליקס. AP
החל מהיום: שירות הסטרימינג נטפליקס זמין ללקוחות הוט./AP

חברת הוט מכריזה על זמינות שיתוף פעולה עם נטפליקס, החל מהיום וישרת יותר מחצי מיליון לקוחות בממירי ה-FiberBox וה-Mini FiberBox של החברה. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של נטפליקס וחברות ישראליות: נטפליקס עדיין משתפת פעולה עם פרטנר TV ובעבר הציעה סלקום TV מבצע "בלתי רשמי" שבו העניקה זיכוי לשירות. מנכ"לית הוט, טל גרנות - גולדשטיין אמרה: "זהו שלב נוסף בהעמקת הקשר עם נטפליקס בדרך למהלכים נוספים עליהם נדווח בהמשך. לקוחות HOT לא מתפשרים על איכות התוכן ויוכלו ליהנות גם מהתכנים המקוריים של נטפליקס, לצד התוכן המוביל של הוט. אנו גאים על העמקת שיתוף הפעולה עם נטפליקס, שהופך אותנו גם למובילים מובהקים בתוכן בינלאומי וישראלי.

המנוי לנטפליקס נותר בתשלום, אולם החיבור מעתה יוכל להתבצע באמצעות ממירי ה-FiberBox וה-Mini FiberBox. עד היום יכלו להתחבר אל השירות רק לקוחות ה-Fiber 4K, אולם החל מהיום לקוחות נוספים בהיקף כולל של חצי מיליון, יוכלו להנות מהשירות. הלקוחות יוכלו ליהנות מכל חבילות נטפליקס, לרבות חבילת הפרימיום שמאפשרת צפיה באיכות שידור של עד 4K בארבעה מכשירים במקביל.לקוחות שאינם מנויים לנטפליקס, יוכלו לבצע רישום דרך הממיר וליהנות מחודש ראשון בחינם, מבצע שזהה להרשמה באתר. אחר כך, יוכלו לקבל גישה מהירה לתכני נטפליקס באמצעות השלט של הוט, דרך הערוץ הייעודי או מהתפריט הראשי של הממיר.

לפני שנה בדיוק הודיעה סלקום TV על מבצע "סודי" ומחתרתי שבו הציעה זיכוי של 30 שקלים על שירות נטפליקס, ללקוח שירשם ויציג חשבונית כנגד הזיכוי. בנטפליקס לא אהבו לשמוע על המבצע בכלי התקשורת ומיהרו להודיע כי "רק פרטנר מוסמכת על ידינו להציע מבצע כזה". עוד מסרה כי היא בודקת את הנושא, אך מאז לא נקטה בשום צעדים. לאחרונה הודיעה פרטנר כי היא מחזירה את הטבת נטפליקס אל השירות ומציעה מנוי בחינם למשך חצי שנה. הטבה שערכה משוער בכ-200 שקלים בסך הכל. השירות נטפליקס מצטרף לשירות ה-VOD של הוט וכולל את הפקות המקור ביניהם: איש חשוב מאוד, מלכות, גולסטאר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully