וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמין להשכרה החל מהיום: שירות הקורקינטים Lime הושק בישראל

7.2.2019 / 11:38

מהיום יהיה יותר פשוט וקל למצוא קורקינט ברחבי תל אביב: חברת Lime האמריקאית השיקה את שירות הקורקינטים בישראל. המחיר? זהה לשל Bird ו-Wind המתחרות הוותיקות יותר בישראל. הבשורה בהשקת השירות של Lime היא רק בזמינות הגבוהה שיצרו שלושת השירותים ברחובות תל אביב

קורקינטים חשמליים הפכו כבר ממזמן לנוף העירוני שלנו. אם הסתובבתם ברחובות תל אביב, בוודאי שמתם לב לקורקינטים החשמליים שמונחים בצידי המדרכות. באוגוסט בשנה שעברה Bird הייתה הראשונה שהשיקה את שירות הקורקינטים ולפני חודשיים זו הייתה Wind הגרמנית. היום (חמישי) הודיעה חברת Lime על השקת שירות הקורקינטים בישראל. Lime הופיעה בישראל לפני שנה, כשאז הודיעה שבכוונתה להתחיל לפעול בתל אביב והרצליה בתוך 30 ימים בלבד. בעיכוב קל של כחצי שנה, החברה הכריזה באופן רשמי על זמינות השירות בתל אביב. השירות מתומחר בזהה לכל השירותים האחרים: חמישה שקלים להתחלה ו-50 אגורות על כל דקת שימוש.

חברת Lime פועלת במעל ל-100 ערים ברחבי העולם ובדומה לשירותים האחרים הפועלים בישראל, מציעה קורקינטים חשמליים עם מערכת GPS, מנעול אוטומטי ושירותי מיקום דרך האפליקציה. "כניסתה של Lime לישראל היא בשורה של ממש. משתמשי Lime יהיו חלק מקהילה חדשנית שדוחפת את גבולות התנועה העירונית, ואנחנו שמחים שישראל מצטרפת לשורת מדינות שכבר נהנות מהבשורה של Lime", אמר יניב גודר, מנכ"ל Lime בישראל. הקורקינטים של Lime מגיעים למהירות של עד 25 קמ"ש ופועלים עם סוללה נטענת קלה לשימוש.

יניב גודר, מנכ"ל ליים בישראל Lime קורקינט חשמלי. אלעד מלכה,
חברת הקורקינטים ליים הגיעה לישראל. יניב גודר, מנכ"ל ליים בישראל/אלעד מלכה

בשלב הראשון תציע Lime כ- 500 קורקינטים חשמליים, שיפוזרו במיקומים שונים במהלך הימים הקרובים, וכוללים מערכת GPS חדישה, חיבור אלחוטי של הסמארטפון למערכת הקורקינט וכן נעילה אוטומטית. כאמור, עלות השכרת קורקינט תהיה 5 שקלים, וכל דקת נסיעה תעלה 50 אגורות. השירותים יהיו זמינים עם הורדת אפליקציית Lime, הזמינה כבר מספר חודשים להורדה דרך החנויות של אפל וגוגל. בשלב ראשון הקורקינטים יהיו זמינים לשימוש ורכיבה החל מ-9:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.

מדובר בשירות השלישי שמציע השכרת קורקינטים חשמליים בישראל: הראשון היה Bird שהושק בשנה שעברה ולפני חודשיים חברת Wind הגרמנית השיקה את השירות שלה. התחרות הינה על הצרכנים והזמינות של השירות בלבד. שלושת השירותים מתומחרים במחיר זהה לגמרי, כך שעל פניו אין שום יתרון לאף קורקינט מלבד הכלי עצמו שככל הנראה לא ישפיע על המשתמש המזדמן שיקח אותו לנסיעה בת כמה דקות. אולם היתרון של Bird נשמר, כשלה יש את הפריסה ומספר הקורקינטים הגדול ביותר. הראשונה שתוזיל את המחירים, תהפוך לאטרקטיבית ביותר, אולם עד כה כולן מציעות את אותו המחיר וקורקינטים זהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully