וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בווטסאפ: מעתה תוכלו למחוק הודעות גם במסנג'ר של פייסבוק אבל יש קאץ'

7.2.2019 / 12:37

מזה כמה שנים שמשתמשי הווטסאפ נהנים מאפשרות מחיקת ההודעות ולרגע נראה מה היינו עושים בלי הפיצ'ר הזה. כעת פייסבוק מעדכנת את מסנג'ר ומוסיפה את אפשרות מחיקת ההודעות לפלטפורמה האחרונה שעד כה לא נהנתה מהאפשרות. אולם יש לכם כמה דקות בודדות למחוק את ההודעות

פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
פייסבוק מסנג'ר יאפשר לכם מעתה למחוק הודעות. פייסבוק מסנג'ר/ShutterStock

בשנה שעברה מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, נתפס כשהוא מחק הודעות מהמסנג'ר, פונקציה שלא זמינה להמון הרחב ושמורה לבעלי תפקידים בכירים בפייסבוק, כמו צוקרברג. אולם זמן קצר אחרי שהביקורת הגיעה, בפייסבוק הודיעו כי בקרוב הפונקציה תגיע לכולם. פייסבוק החלה לשחרר בימים האחרונים את עדכון התוכנה שמאפשר מחיקת הודעות במסנג'ר של פייסבוק. הפיצ'ר החדש מאפשר לכם למחוק הודעות שנשלחו בטעות וברגע שתמחקו אותם, הן ימחקו לגמרי מהשרתים של פייסבוק. אולם, אתם צריכים להיות מהירים - יש לכם עשר דקות בלבד להסיר את ההודעה, חלון זמן קצר.

התכונה זוהתה בחודש נובמבר האחרון, אז שחררה פייסבוק עדכון לאפליקציה ובטעות ציינה בעדכון על פיצ'ר חדש, מחיקת ההודעות. האפשרות זהה למחיקת ההודעות בווטסאפ וכדי למחוק הודעה, לחצו לחיצה ארוכה על ההודעה, בחרו ב-Remove For everyone (מחק לכולם) ובמסך שיפתח, לחצו על Remove (הסר). התכונה החדשה נבדקה על ידי פייסבוק כבר בחודשים האחרונים, אז יכלו כמה משתמשים נבחרים לבחון ולבדוק את הפיצ'ר החדש. פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם מעל ל-2 מיליארד משתמשים כשמעל למיליארד פעילים מדי יום ומשתמשים גם בשירות המסרים, מסנג'ר, הנחשב לבין הפופולריים בעולם.

השנה הנוכחית הייתה לא קלה עבור פייסבוק כשפרטיהם של עשרות מיליונים דלפו בפרשת "קיימברידג' אנליטיקה", בספטמבר האחרון דווח כי פרטיהם של 29 מיליון משתמשים נחשפו ובשבועות האחרונים דווח על פרשה נוספת שבה הודעות של מיליוני משתמשים נמכרות ברשת תמורת סנטים בודדים להודעה. הפיצ'ר החדש עשוי להגביר את האבטחה והפרטיות של המשתמשים, כך הם יוכלו למחוק את ההודעות משרתי פייסבוק, במיוחד הודעות רגישות או כאלו שנשלחו בטעות, בדומה לווטסאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully