וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורדות החכמות של נטפליקס מגיעות למשתמשי אפל

8.2.2019 / 7:15

לפני מספר חודשים השיקה נטפליקס שירות "הורדות חכמות", המאפשר להוריד סרטים וסדרות וברגע שסיימתם לצפות בפרק, הוא ימחק ובמקביל ירד פרק חדש. התכונה לא הייתה זמינה עבור משתמשי אפל, אולם כעת נטפליקס מביאה אותה גם אל משתמשי האייפון והאייפד

שירות הזרמת התוכן הגדול ביותר בעולם מביא אחת מהתכונות הפופולריות שלו לאייפון. לאחר שביולי האחרון השיקה את התכונה במכשירי אנדרואיד ולאור ההצלחה הגדולה שלה, נטפליקס מביאה את ההורדות החכמות גם למכשירי iOS. התכונה מאפשרת למנויים לראות את הסדרות האהובות עליהן כך שהפרק הבא תמיד יהיה זמין על המכשיר הנייד שלהם גם ללא חיבור פעיל לרשת. מעתה, רק לאחר שסיימתם לצפות בפרק שהורד למכשיר, פיצ'ר ההורדות החכמות יסיר אותו ולאחר מכן יוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא. התכונה החדשה תאפשר להוריד עונות שלמות וברגע שתסיימו לצפות בפרק הראשון של העונה הראשונה, הפרק הראשון של העונה השניה ירד לסמארטפון.

"ככל שהמשתמשים שלנו יוכלו להגיע לפרק הבא במהירות רבה יותר, כך יותר טוב. מעתה, משתמשים באפליקציה של Netflix במכשירי iOS, יכולים להיחשף לכיף ולנוחות של 'הורדות חכמות', להקדיש פחות זמן לניהול ההורדות שלהם ולהתפנות לצפייה מרובה יותר. פיצ'ר זה הוא עוד דרך בו אנו מנסים להקל על משתמשי Netflix לקחת את התכנים שהם אוהבים לכל מקום שהם הולכים", אמרו בנטפליקס. ההורדה החכמה אינה צורכת את חבילת הגלישה ופועלת רק כאשר מחוברים לרשת אלחוטית. בסיום ההורדה תוצג הודעת סטטוס בטלפון הסלולרי כאשר ההורדה מתבצעת ותתקבל התראה כאשר ההורדות יושלמו.

נטפליקס הורדות חכמות. יח"צ נטפליקס,
ההורדות החכמות של נטפליקס מגיעות גם למכשירי האייפון./יח"צ נטפליקס

כך תוכלו להשתמש בהורדות החכמות בנטפליקס

היכנסו לאפליקציה, לחצו על כל סדרה שתרצו להוריד שם תמצאו לצד כל פרק את כפתור ההורדה. לחיצה עליו תוריד את הפרק למכשירכם. ניתן בקלות לבטל את התכונה של "הורדה חכמה". בחלק העליון של אפשרות ההורדות, ישנה אפשרות עריכה בצד שמאל למעלה של המסך. ברגע שלוחצים ניתן לכבות את אפשרות הורדה חכמה. אפשרות זו טובה גם למי שרוצה לשמור על הפרק גם לאחר הצפייה בו.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully