וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד הגלקסי S10: סמסונג תחשוף אוזניות אלחוטיות "אמיתיות"

8.2.2019 / 7:29

ההשקה של ה-Galaxy S10, מכשיר הדגל של סמסונג מתקרבת בצעדי ענק ועד כה, נראה שסמסונג תתקשה להפתיע אותנו עם ההכרזות. כמעט כל הפרטים על ה-S10 דלפו, לרבות תמונות ומפרטים מלאים. כעת מגיעים דיווחים חדשים על כך שהענקית הקוריאנית תשיק אוזניות אלחוטיות חדשות

Galaxy Buds אוזניות אלחוטיות סמסונג הדלפה. WinFuture, צילום מסך
האם סמסונג תחשוף אוזניות אלחוטיות חדשות לצד הגלקסי S10? התמונה הזאת רומזת שכן./צילום מסך, WinFuture

ההכרזה הצפויה של סמסונג לא יורדת מסדר היום והדלפות ממנה כבר הפכו לדבר שגרה בחודשים האחרונים. עם זאת, נראה שהדליפה האחרונה מציגה מוצר חדש ולא צפוי - אוזניות נטולות חוטים לחלוטין. כלומר, לצד מכשיר הדגל החדש של החברה, הגלקסי S10, סמסונג צפויה להציג גם את היורש לאוזניות ה-Gear IconX שהוצגו לפני כשלוש שנים. האוזניות החדשות צפויות להיקרא "Galaxy Buds" ועל פי התמונה שהודלפה, בה הן נראות מונחות על גבי הגלקסי S10 החדש, הסיכויים שנראה אותן כבר באירוע ההכרזה בעוד כשבועיים גבוהים מאוד.

התמונה אמנם מבשרת כי בקרוב נראה אוזניות אלחוטיות מבית החברה, אך זה אינו הדבר היחיד שהתמונה מצביעה עליו. למעשה, מיקום האוזניות על גבי גב המכשיר חושפת, או בעצם מאשרת, תכונה נוספת שצפויה להגיע בגלקסי S10. על פי השמועות עליהן דיווחנו בחודשים האחרונים, המכשיר החדש צפוי לכלול טעינה אלחוטית דו כיוונית. כלומר, בדומה למייט 20 פרו של וואווי, הגלקסי S10 יאפשר הטענה של מכשיר אחר באופן אלחוטי, כך שבמידה והתמונה אכן אותנטית, האוזניות החדשות של סמסונג צפויות לתמוך גם בטעינה אלחוטית.

ממש כמו ה-Galaxy Watch שהושק לפני כשנה, האוזניות החדשות הללו אינן הראשונות שהחברה יצרה ללא חוטים כלל. כאמור, האוזניות הראשונות נקראו Gear IconX וההכרזה המתקרבת של אוזניות הגלקסי נעשית בעצם כחלק ממאמץ של החברה לאחד את כל המכשירים והאביזרים תחת מותג הגלקסי. בכך החברה מקווה להעלים את קו מוצרי הגיר ולשווק את כולם מחדש תחת קו מוצרי הגלקסי. כמובן שנאלץ לחכות לאירוע ההכרזה שיתקיים ב-20 בפברואר כדי לגלות את כל הפרטים על האוזניות החדשות ועל מכשיר הדגל החדש של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully