וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מצלמות, חיבור טעינה ומסך חדש: הדיווחים על האייפונים החדשים של אפל

10.2.2019 / 7:57

אם שום דבר לא ישתנה, אנחנו צפויים לראות את האייפונים החדשים מוכרזים באירוע השנתי שמתקיים בספטמבר. שבעה חודשים לפני ההשקה והשמועות כבר מתחילות לזרום: מערך צילום משולש ומסך חדש לאייפונים היקרים יותר. האם זה מה שיציל את אפל?

הדמייה אייפון 11 מערך צילום משולש. צילום מסך
האם כך יראה האייפון הבא?/צילום מסך

ההכרזה הקודמת של אפל עם שלושת האייפונים: Xs, Xs Max וה-XR לא הייתה הצלחה גדולה יחסית להשקות קודמות. אולם נראה שאפל עשויה לשחזר את ההשקה גם בשנה הנוכחית ולהציג שלושה יורשים לאייפונים. כעת ברשת מדווחים על שלושה יורשים חדשים, כשאחד מהם צפוי להגיע עם מגרעת קטנה יותר משל האייפונים הנוכחים ושוב פעם, אנחנו שומעים על כך שאפל עשויה להחליף את חיבור הטעינה. מוקדם יותר השנה, אפל דיווחה כי בדוחות הרבעונים היא צפויה לדווח על סכומים נמוכים יותר מהתחזיות, מה שגרם למניית אפל לצלול ואחר כך לתקן את עצמה. בתגובה, אפל האשימה את תוכנית החלפת הסוללות כמה שהפריע לצמיחת החברה.

הדיווחים רומזים על כך שאפל בוחנת את הקטנת המגרעת באייפונים, מה שיאפשר יחס גוף - מסך גבוהה יותר וחווית צפיה משופרת. עוד עולה כי אפל עשויה להשיק את האייפונים החדשים עם חיבור USB מסוג Type-C, אותו החיבור שנמצא גם באייפדים החדשים ובמחשבים שהושקו לאחרונה. הדבר למעשה יהפוך את כבל ה-Lightning לכבל מיותר, כשהוא לא רלוונטי לאף מוצר עדכני של אפל. אולם השמועה שחוזרת על עצמה שוב ושוב היא דווקא על יורשו של האייפון Xs Max, על פי הדיווחים הוא יגיע עם מערך צילום משולש. לעומת זאת, יורש ה-XR, האייפון הזול של אפל, יגיע עם מערך צילום כפול. המחירים צפויים להיות זהים למחירים של הדגמים הנוכחיים כשיורשו של האייפון XR יעלה 759 דולרים, יורש ה-XS יעלה 999 דולרים ויורש ה-Xs Max יעלה 1,099 דולרים.

אפל מקיימת מדי שנה את אירוע ההכרזה השנתי בספטמבר וגם השנה, אם לא יהיו שינויים מיוחדים, היא צפויה לעשות את זה מהמטה החדש שבקופרטינו, מתוך אולם "סטיב ג'ובס" שבו היא מקיימת את האירועים השנתיים. עוד נראה כי מדי שנה השמועות יחסית מדויקות, גם השמועות המוקדמות יותר. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים ומדווחים כי אפל תשלב מערך צילום משולש וייתכן שהשנה סוף סוף נראה את זה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully