וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בספוטיפיי עם חוסם פרסומות? החל מהחודש הבא תורחקו מהשירות

11.2.2019 / 10:20

עשרות מיליוני אנשים כבר נרשמו לספוטיפיי ונהנים מספריית המוזיקה של השירות ללא תשלום אך עם שמיעת פרסומות לסירוגין. כדי לעקוף אותן, משתמשים הפעילו על השירות חוסמי פרסומות. כדי להילחם בכך, החל מחודש מרץ, ספוטיפיי תרחיק את המשתמשים בחוסמי הפרסומות לצמיתות

הנפקה ספוטיפיי וול סטריט. AP, AP
ספוטיפיי תרחיק את המשתמשים בחוסמי הפרסומות מהשירות./AP, AP

ספוטיפיי לקחה השבוע צעד גדול במיוחד והכריזה על שינויים בהסכם השימוש שלה שעלולים לפגוע במיליוני משתמשים ברחבי העולם וגם בישראל. שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי בעולם הכריז כי החל מחודש הבא, ישהה ואף ירחיק לצמיתות מנויים המשתמשים בחוסמי פרסומות. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה גילתה כי מספר הולך וגובר מהם עוקפים את הפרסומות שמציגה על ידי שימוש בחוסמי פרסומות, או על ידי הורדת גרסאות מיוחדות של האפליקציה לסמארטפון. במידה ואתם נמנים בין מנויי הפרימיום של השירות, אין לכם סיבה לדאגה. לעומת זאת, אם הינכם משתמשים בגרסה החינמית, ודאו שחוסם הפרסומות שלכם מבוטל.

לספוטיפיי 170 מיליון משתמשים פעילים, מתוכם כ-87 מיליון נמנים ברשימת מנויי הפרימיום של השירות. כלומר, כ-80 מיליון משתמשים נותרו חשופים למחיקת החשבון שלהם בעקבות המהלך. שירות המוזיקה הושק בישראל לפני כשנה, ובדומה לשאר העולם, הציע למנויים המשלמים בישראל גישה מלאה לספריית המוזיקה של ספוטיפיי ללא פרסומות. לעומת זאת, המשתמשים שאינם משלמים על פרימיום עדיין מקבלים רשימות השמעה הבנויות על פי הטעם שלהם, אבל הם נאלצים לשמוע גם פרסומות לסירוגין. משתמשים ניסו לעקוף זאת על ידי שימוש בחוסמי פרסומות, אלא שכעת ספוטיפיי תרחיק אותם לאלתר ולצמיתות מהשירות.

כך תוודאו שחוסם הפרסומות שלכם כבוי

כאמור, ספוטיפיי תרחיק משתמשים המנסים לעקוף את הפרסומות שהיא משמיעה ומציגה, הן באפליקציה והן בדפדפן. לכן וודאו קודם כי התוכנה על המחשב שלכם או האפליקציה המותקנת בסמארטפון שלכם הורדה מהאתר הרשמי של ספוטיפיי או מחנות האפליקציות של גוגל, בהתאם. במידה ואתם משתמשים בנגן האינטרנטי של החברה ובדפדפן שלכם מותקן חוסם פרסומות, תהיו חייבים לבטל את פעולתו. כדי לעשות זאת, היכנסו לנגן של ספוטיפיי ולאחר מכן לחצו על גבי ההרחבה בחלקו העליון של הדפדפן. בחלונית הקטנה, לחצו על כפתור הביטול או הכיבוי ורעננו את העמוד. חשוב לציין שחוסם הפרסומות יפסיק את פעולתו באתר של ספוטיפיי בלבד, ואילו בשאר האתרים, ימשיך לפעול כרגיל.

ביטול חוסם פרסומות בספוטיפיי. צילום מסך
ביטול חוסם הפרסומות באתר של ספוטיפיי/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully