וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא ביקש את זה": אינסטגרם מביאה את IGTV לפיד הראשי והגולשים זועמים

11.2.2019 / 11:27

בחודש יוני האחרון, אינסטגרם חשפה לעולם את הפלטפורמה החדשה שלה שתתחרה ביוטיוב. מאז חודשים רבים חלפו והשירות עדיין נאבק לצבור פופולריות בקרב המשתמשים. בניסיון להציל את IGTV, אינסטגרם הודיעה כי תשלב את הפרסומים בפיד שלנו והגולשים לא קיבלו זאת יפה

אינטסגרם מציגה את IGTV. צילום מסך
אינסטגרם תביא את IGTV לפיד שלנו./צילום מסך

אינסטגרם השיקה את שירות הטלוויזיה שלה בחודש יוני האחרון, שייחד את עצמו מהשאר על ידי הצגת סרטונים באורך של עד שעה באופן אנכי. כעת כשמספר המשתמשים בו נמוך מתמיד, החברה הכריזה שתאחד את הפיד שלנו באפליקציה הראשית עם הסרטונים מהשירות. כלומר, החל מהעדכון הקרוב, לצד הפרסומים הרגילים מהנעקבים שלנו, נראה בפיד גם את הסרטונים המפורסמים בשירות הטלוויזיה של הרשת החברתית. "במידה וחשבון שאתם עוקבים אחריו פרסם סרטון חדש, תוכלו ללחוץ על התצוגה המקדימה ישירות מהפיד באפליקציה על מנת לראות את הסרטון המלא", כתבו אינסטגרם בעמוד הטוויטר שלהם.

אינסטגרם TV, או IGTV בקיצור, הינו חלק ייעודי באפליקציה בו משתמשים יכולים לפרסם סרטונים באורך של יותר מדקה ולצפות בתוכן של הנעקבים שלהם. כאמור, התכונה הושקה בחודש יוני האחרון, אך מאז נאבקה לצבור פופולריות בקרב הגולשים. למעשה, השירות ניסה להתחרות ביוטיוב ולגרום ליותר יוצרי תוכן להשתמש באינסטגרם וכן להוות דרך למשתמשים לצרוך יותר תוכן מהחשבונות האהובים עליהם בפורמט וידאו אנכי. השירות אפשר למשתמשים להעלות סרטונים של 60 דקות במקום ההגבלה הקודמת של 60 שניות, אך גם עם הייחודיות הזו, המשתמשים סירבו להשתמש בו באופן קבוע.

לרשת החברתית יש מעל למיליארד משתמשים פעילים מדי חודש והיא נחשבת לאחת מהגדולות בעולם. שינוי גדול לדרך בה האפליקציה פועלת מסוגל להשפיע על מספר גדול מאוד של אנשים, ומן הצפוי, השינוי המתקרב לא התקבל בברכה אצל המשתמשים. "אף אחד לא ביקש את זה", כתבה אחת הגולשות. מספר גדול של גולשים ביקשו מהרשת החברתית שיחזירו את רשימת המשתמשים שצפו בסטוריז. "אנחנו צריכים גרסה כהה של אינסטגרם ופיד המסודר כרונולוגית", הציע גולש כתכונות אחרות שכדאי לאינסטגרם להתמקד בהן. גולש נוסף סיכם את העדכון החדש במילה "איו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully