וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחור אופנתי: LG משיקה בישראל את ה-V40 עם מערך צילום מחומש

11.2.2019 / 18:46

חמישה חודשים אחרי ההשקה בארה"ב: חברת LG משיקה באירופה ובישראל את ה-V40, הסמארטפון של הענקית הקוריאנית שנועד להתחרות ב-Note 9 עם מעבד שמע יחודי, מסך מתקדם ומערך צילום שכולל חמישה חיישנים. ה-V40 יהיה זמין בחנויות החל מה-21 בפברואר

LG V40. יח"צ,
מערך צילום משולש בגב הסמארטפון ומערך צילום כפול בחלקו הקדמי./יח"צ

חמישה חודשים אחרי ההשקה בארצות הברית: חברת LG משיקה בישראל ובאירופה את ה-V40, המכשיר הרביעי מסדרת ה-V. הוא כולל חמש מצלמות וכמו סמארטפונים דומים, גם הוא משלב יכולות בינה מלאכותית המשפרים את איכות התמונה. ה-V40 יחל להימכר היום (ב') במכירה מוקדמת ובמחיר מומלץ לצרכן של 3,249 שקלים. המכשיר יגיע בגוונים שחור וכחול ובמסגרת המכירה המוקדמת, יקבלו הרוכשים ערכה מהודרת הכוללת זרוע מתקדמת לרכב עם טעינה אלחוטית, כיסוי סיליקון ומגן מסך או רמקול - רדיו מעוצב עם שעון מעורר הכולל משטח טעינה אלחוטית.

בענקית הקוריאנית טוענים כי ה-V40 מגדיר מחדש את עולם הצילום ובגב המכשיר הוא כולל שלוש מצלמות אחוריות: 16 מגה פיקסל עם זווית רחבה, 12 מגה פיקסל עם זווית סטנדרטית ו-12 מגה פיקסל טלפוטו לזום אופטי של פי שניים או פי 3.2 בעדשה הרחבה. מקדימה ניתן למצוא מצלמת סלפי של 5 מגה פיקסל עם עדשה רחבה ו-8 מגה פיקסל סטנדרטית. ביחד, החיישנים מסוגלים לבצע תמונות עומק גם במצלמה הקדמית, כאלו שבהן האובייקט ממוקד והרקע מטושטש. עוד ב-V40 בוצעו כמה שינויים חשובים במערך הצילום: גודל הפיקסלים גדל ל-1.4 מיקרון במקום 1.0 מיקרון, מה שמאפשר להפיק תמונות עם פירוט רב יותר. גם חיישן התמונה גדל ב-18 אחוזים יותר מאשר ב-LG V40 והמצלמה הראשית כוללת מפתח צמצם של F/1.5, מה שמאפשר לחיישן לקלוט יותר אור ולהפיק תמונות טובות יותר בתנאי תאורה מאתגרים.

LG V40 ThinQ. LG, צילום מסך
יהיה זמין בחנויות החל מה-21 בפברואר./צילום מסך, LG

ל-V40 מסך בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית QHD+ עם פאנל מסוג OLED הנחשב לטוב ביותר שיש בעולם הסמארטפונים. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 845 לצד 6 זיכרון ראם. הוא כולל מעבד שמע Hi-Fi Quad Dac, הנמצא ב-V30 ומכשירים קודמים של החברה. המעבד מאפשר לשפר את איכות השמע בעת האזנה עם אוזניות ומבדיקות שלנו, בהחלט ניתן להרגיש בהבדל. ורמקול ה-BoomBox שנמצא ב-G7 ומכפיל את הבאס. בדומה לדורות הקודמים, ה-V40 עומד בדרישות העמידות של משרד ההגנה האמריקני ועבר 14 מבחנים בקטגוריית MIL-STD 810G, להתאמה לפעילות צבאית, מה שאומר שמדובר בסמארטפון שקשה לשבור. בין היתר, הוא כולל עמידות למים ואבק בתקן IP68. בגב המכשיר, לצד מערך הצילום המשולש, ניתן למצוא קורא טביעות אצבע בדומה לדורות הקודמים בסדרה.

ניתן יהיה לרכוש את ה-V40 החל מה-21 בפברואר וכאמור, מחירו המומלץ לצרכן יעמוד על 3,249 שקלים ויקבע על ידי המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק. המכשיר יגיע לחנויות בצבעים שחור וכחול והרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת, יוכלו ליהנות מערכה הכוללת זרוע מתקדמת לרכב עם טעינה אלחוטית, כיסוי סיליקון, מגן מסך או רמקול - רדיו מעוצב עם שעון מעורר הכולל משטח טעינה אלחוטית בשווי כולל של 600 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully