וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם כבל תת ימי לא היה עוזר לו": ברשת צוחקים על תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה

אמש התקיימו הבחירות לפריימריז במפלגת העבודה ולמרבה ההפתעה, 56 אחוזים מהמתפקדים במפלגה הגיעו לקלפיות כדי לבחור את רשימת המפלגה לכנסת הבאה. אחרי התוצאות, נראה כי היו לא מעט "מנצחים" בפריימריז, אולם היו גם מפסידים כמו ח"כ איתן כבל. ברשת כבר צחקו על ההפסד

פריימריז במלפגת העבודה, גני התעורכה, תל אביב 11 בפברואר, 2019. ראובן קסטרו
״גם כבל תת ימי לא היה עוזר לו״./ראובן קסטרו

אמש התקיימו הבחירות לפריימריז במפלגת העבודה ו-56 אחוזים מהמתפקדים במפלגה, הגיעו לקלפיות ברחבי הארץ כדי לבחור את רשימת מפלגת העבודה לכנסת. בשבועות האחרונים נראה שהמפלגה צונחת במספר המנדטים ומתקרבת לאחוז החסימה, כך עולה מהסקרים וגם זו אחת הסיבות שבמפלגת העבודה העריכו כי אחוזי ההצבעה יהיו נמוכים, מה שלבסוף לא קרה. אל הרשימה הגיעו במקום השלישי איציק שמולי, במקום הרביעי סתיו שפיר, במקום החמישי שלי יחימוביץ, במקום השישי עמיר פרץ ובמקום השביעי מרב מיכאלי. למרבה ההפתעה, ההצבעה בבחירות הסתיימה כחצי שעה אחרי הזמן המתוכנן, זאת לאחר שהיו"ר גבאי הנחה להאריך את ההצבעה בשל התורים הארוכים שהשתרכו בקלפיות השונות.

בחודשים האחרונים התנהל מאבק של חבר הכנסת איתן כבל אל מול יו"ר המפלגה, אבי גבאי. על רקע המאבק של השניים, נדחק ח"כ כבל מחוץ לעשירייה הראשונה ועל פי הערכות, הוא ממוקם במקום ה-15. "אין בשום חרטה", אמר חבר הכנסת ובמקביל גם יו"ר המפלגה, אבי גבאי אמר: "יש לנו נבחרת ענקית, הלילה הוא הלילה שלנו. הלילה אני גאה להיות יו"ר מפלגת העבודה". על רקע הירידות בסקרים ועל תוצאות הפריימריז, ברשת הגיבו בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully