וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מפות מתעדכנת כך שלעולם לא תפספסו פנייה נוספת

12.2.2019 / 10:51

בחודשים האחרונים, עולם הטכנולוגיה קופץ לכותרות עם מציאות רבודה כחזון לעתיד המתקרב. לנובו ומיקרוסופט כבר הוציאו משקפיים עם הטכנולוגיה ואפל שילבה אותה באייפונים, אך למעשה גוגל הייתה הראשונה עם גוגל גלאס. כעת היא מביאה את הטכנולוגיה למפות בצורה גאונית למדי

גוגל רוצה שתפסיקו ללכת בכיוון הלא נכון ומשיקה תכונה חדשה שתוודא שזה לעולם לא יקרה. התכונה פועלת על טכנולוגיה שאנו שומעים עליה לא מעט לאחרונה - מציאות רבודה. האייפונים החדשים של אפל הושקו עם מעבד מיוחד שיודע להתמודד עם אפליקציות במציאות רבודה וחברות רבות כמו מיקרוסופט, גוגל ולנובו עובדות על משקפיים שישלבו את הטכנולוגיה. מציאות רבודה בעצם מאפשרת לכם לראות פרטים נוספים על גבי המציאות מולנו. כלומר, ביישום של גוגל, תוכלו לראות את נתוני ההכוונה על גבי מסך הסמארטפון שלכם, ובאמצעות המצלמה האחורית, הם ישתקפו בזמן אמת על גבי מה שאתם רואים מולכם.

המערכת החדשה הוצגה לראשונה באירוע המפתחים של גוגל בשנה שעברה, אך רק השבוע גוגל הודיעה כי תשחרר אותה באופן רשמי למספר מצומצם של משתמשים כחלק מניסוי. התכונה החדשה התגלתה לראשונה על ידי כתב Wall Street Journal, שנבחר להשתתף בניסוי. למעשה, התכונה החדשה פותרת בעיה לא קטנה עבור המשתמשים באפליקציות ניווט - הוראות לא ברורות. אם אין אות מלווייני המיקום או הקליטה חלשה, גוגל לרוב ימקמו אותנו במקום הלא נכון או יגידו לנו שאנו פונים לכיוון הפוך לחלוטין. כעת, באמצעות העדכון החדש וטכנולוגיית המציאות הרבודה שככל הנראה ראיתם באפליקציות כמו פוקימון גו וסנאפצ'ט, גוגל תדאג שלא תאבדו את הכיוון שלכם.

גוגל מפות מציאות רבודה. -, צילום מסך
מציאות רבודה בגוגל מפות./צילום מסך, -

לחיצה על הכפתור "התחל AR" תפעיל את המצלמה בסמארטפון שלכם ותציג את מה שאתם רואים מולכם, אך עם מפה קטנה בתחתית המסך. לאחר מכן תקבלו הוראה לסובב מעט את מצלמת הסמארטפון כך שמערכת המציאות הרבודה של גוגל תוכל לזהות היכן אתם בהתבסס על ציוני דרך קרובים כמו כבישים ומבנים. באמצעות שימוש בנתוני המיקום שלכם ובהשוואת הצילומים לאלו שבתצוגת הרחוב של גוגל, האפליקציה תוכל לזהות במדויק היכן אתם ולאיזה כיוון אתם פונים. לאחר הזיהוי, תוכלו לראות את הוראות הניווט על גבי המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully