וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מכריזה: תתמוך בסים אלקטרוני שנמצא בשעון החכם של אפל

טכנולוגיית הסים הוירטואלי חזרה שוב לכותרות בהכרזה האחרונה של אפל. האייפונים והשעונים החדשים של החברה הם רק קומץ ממגוון המכשירים הרחב שיתמוך בטכנולוגיה. כעת, רשת פלאפון מביאה את הטכנולוגיה לישראל ותשווק את השעונים לצד סדרת מוצרי IoT חדשים

שעון אפל דור 3. אפל,
השעון החכם של אפל הכולל eSIM יחל לפעול בישראל כחלק ממהלך של חברת פלאפון./אפל

טכנולוגיית הסים הוירטואלי נוחתת בישראל ופלאפון היא חברת הסלולר הראשונה להביא אותה, אבל יש קאץ'. הטכנולוגיה קיימת בשוק כבר מספר שנים, אלא שכעת, עם השקת האייפונים החדשים היא שבה לפופולאריות. מלבד התמיכה של האייפונים החדשים בסים וירטואלי, גם השעונים החכמים שהשיקה אפל תומכים בטכנולוגיה ולמעשה מאפשרים גלישה סלולרית גם ללא כרטיס סים פיזי או תלות במכשיר הנייד. אבל פלאפון לא עוצרת בטכנולוגיה והוסיפה כי תשווק בעצמה את השעונים החכמים החל מהיום במכירה מוקדמת ובמחירים שיחלו מ-2,200 שקלים לשעון עצמו ו-10 שקלים לדמי שימוש חודשיים.

"אנו פותחים היום את ההרשמה המוקדמת לשעוני ה- eSIM אשר יתחילו להימכר בחודשים הקרובים. אנו יודעים כי יש כבר קהילה גדולה בארץ שמחכה להם ולהערכתנו בתוך כשנתיים יהיו לכ-500 אלף ישראלים שעונים מסוג זה", אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של רשת פלאפון. אולם חשוב לציין כי טכנולוגיית ה-eSIM שהחברה תשווק בישראל תתאפשר רק עבור שעונים חכמים ולא עבור סמארטפונים. כאמור, הטכנולוגיה מאפשרת שימוש בכרטיס סים וירטואלי במכשיר הנייד במקום אחד פיזי. היתרונות ברורים, במיוחד בעת נסיעות לחו"ל, משום שאין צורך בהתעסקות שבהחלפת כרטיסים או רשתות. באמצעות לחיצה על כפתור, הממשק מותקן על גבי הסמארטפון.

פלאפון IoT. יח"צ פלאפון,
מוצרי ה-IoT החדשים של פלאפון/יח"צ פלאפון

עוד כחלק מהמהלך, פלאפון משיקה בארץ גם מספר רחב של פתרונות IoT וביניהם הדור השני של פלאפון קאר המחבר את הרכב הפרטי לרשת פלאפון. באמצעות הרכיב, תוכלו לקבל פרטים על מצב הרכב, תקלות, טיפולים נדרשים, צריכת הדלק ועוד. כמו כן, הרכיב יאפשר לנטר אחר מיקום הרכב, לנתח את פעילות הנהג מנקודת מבט בטיחותית ואפילו לאפשר חיבור לרשת אלחוטית לנוסעי הרכב באמצעות מודם סלולרי מובנה. השירות יהיה זמין ללקוחות החל מה-18 בפברואר ומחירו יחל בכ-26 שקלים בחודש, שיכללו שלושה חודשים של גלישה חופשית.

פלאפון מציגה גם את ה-Iot In a Box - שירות שיאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לעקוב אחר המכשירים שלהם בצורה חכמה. השירות כולל מגוון חיישנים ובקרים לניטור בקרה וחיזוי של טמפרטורה ולחות, בקרה וחיזוי של תקינות ציוד, בקרת איכות סביבה , מעקב אחר נכסים ועוד. מטרתו היא לאפשר את ניטור המידע במחיר התחלתי נמוך יחסית של כ-50 שקלים בחודש. ניתן להירשם כבר עכשיו לשירות בצורה מוקדמת, כשהמכירה עצמה תחל רק בחודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully