וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוצאות מחר": עיריית ירושלים הזמינה את עיריית תל אביב לדייט וכולם הגיעו להגיב

14.2.2019 / 12:50

צוות הדיגיטל של עיריות ירושלים ותל אביב ממשיכים לשבור את הרשת. בפעם הראשונה זה היה בערב השנה החדשה ואילו לפני כשבועיים, זכינו לפוסט קורע נוסף. לכבוד יום האהבה הבין לאומי, עיריית ירושלים הזמינה את עיריית תל אביב לדייט וכולם הגיעו להגיב

שוב השנינות והתזמון הנכון זיכו את צוות הדיגיטל של העיריות הגדולות בישראל בהערכה מצד עשרות אלפי ישראלים, הפעם לכבוד יום האהבה הבין לאומי שמתקיים הערב. עיריית ירושלים תייגה את עיריית תל אביב בפרסום ושאלה "יוצאות מחר". מאז בקושי עברו 24 שעות והפרסום כבר הספיק לקבל עשרות אלפי לייקים ואלפי תגובות ושיתופים, ממש בדומה לפרסומים הקודמים של עיריית תל אביב. רק לפני כשבועיים עיריית תל אביב החליפה את תמונת הפרופיל שלה לאריה של ירושלים תחת הכיתוב "היית מתה". קודם לכן, בערב השנה האזרחית החדשה, עיריית תל אביב שאלה את עיריית ירושלים אם היא "ערה", וגם הפרסום הזה זכה ללא מעט תגובות קורעות.

יש האומרים שהקונספט כבר נשחק ושהתגובות העוקצות של העיריות כבר לא ממש מצחיקות כמו בפעם הראשונה,אלא שהפעם, עיריית ירושלים אף ענתה באופן אישי לחלק לא קטן מהן. עיריית תל אביב הגיבה "מחליקה שמאלה", כדימוי לאפליקציית הדייטינג טינדר, בזמן שעיריית ירושלים ענתה באופן מתחכם "אני בשליש גן עדן - אתר הכרויות מאמי". אפילו צוות הדיגיטל של ראש הממשלה הגיב: "לא להשתולל, אני חוזר מחר בערב מהוועידה הבינלאומית בוורשה". עיריית ירושלים ענתה בתגובה "תל אביב מדיום ואנחנו לארג' בפריימרק, רק אל תביא סמול". אספנו את התגובות הטובות ביותר.

מנהלי הדיגיטל של עיריית תל אביב ידועים בהעלת פוסטים ויראלים וכאמור, רק בתחילת השנה העלתה פוסט ששבר את האינטרנט בו תייגה את עיריית ירושלים ושאלה "ערה?". הפוסט זכה לאלפי לייקים, תגובות ושיתופים. עוד באוגוסט האחרון העלתה עיריית תל אביב קמפיין בדף הפייסבוק, בו מנהלי העמוד דימו פריצה שנעשתה על ידי תלמיד כיתה ד' כחלק מקפיין "היום תורי", שנועד לקידום פעילויות הקיץ השיתופיות עבור ילדי העיר. בפוסט אחר העלו סקר בעקבות השיר של סטטיק ובן אל תבורי ושאלו: "מה עדיף? שוקובו או גומיגם". הדף של עיריית תל אביב מונה יותר מ-150 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully