וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חדשים: אפל תכריז ב-25 למרץ על שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס

15.2.2019 / 10:43

נטפליקס, דיסניי, אמזון ועכשיו גם אפל: דיווחים טוענים כי אפל עשויה להכריז על שירות הסטרימינג החדש בין מרץ לאפריל, כשדיווחים חדשים טוענים כי האירוע יתקיים ב-25 למרץ. לאירוע הזמינה אפל כוכבים הוליוודים וייתכן והשירות יציע תכנים פופולריים כמו משחקי הכס

טים קוק, מנכ"ל אפל, מציג את המוצרים  החדשים, בקופרטינו, ארה"ב. רויטרס
טים קוק באירוע הכרזת האייפונים בשנה שעברה./רויטרס

שוק הסטרימינג מתחמם: בעוד שדיסני עובדת על השירות שלה, נראה כי גם אפל עשויה להכריז בעוד כחודש ימים על שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס, אמזון, דיסני והולו. האתר בלומברג טוען כי באירוע השנתי שמקיימת אפל בחודש מרץ והשנה יתקיים ב-25 למרץ, אפל עשויה להכריז על שירות הוידאו החדש שיתחרה בנטפליקס. על פי הדיווחים, חברת אפל כבר הזמינה כמה כוכבים ומפיקים הוליוודים כמו ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון, ג'ניפר גרנר, ג'יי ג'יי אברהמס, לצד כוכבים ומפיקים נוספים.

חשוב לציין כי יש לא מעט סתירות לגבי קיומו של התאריך, בזמן שכולם מסכימים כי האירוע יתקיים בין מרץ לאפריל ועיקרו המרכזי של האירוע הינו שירות הסטרימינג החדש. סוכנות הידיעות רויטרס פרסמה אחרי הדיווחים הראשונים, כי אפל צפויה לקיים אירוע באפריל ולא במרץ. ייתכן והחברה תדחה את האירוע בחודש ושם גם תכריז על האייפד מיני החדש. אולם למרות הדיווחים הסותרים, באתר The Hollywood Reporter, נטען על פי מקורות כי האירוע צפוי להיות ב-25 למרץ.

מנכ"ל חברת אפל טים קוק על רקע השעון החכם Apple Watch באירוע ההשקה של החברה בסן פרנסיסקו, ספטמבר 2015. רויטרס
אפל צפויה להכריז בין מרץ לאפריל על שירות הסטרימינג החדש./רויטרס

עוד עולה מהדיווחים כי הלקוחות יוכלו להצטרף ל-"ערוצים בתשלום" שניתן יהיה להצטרף אליהם ולהרכיב מעין חבילת טלוויזיה. אולם רשתות שידור טוענות כי אפל דורשת אחוז רווח גבוה שהיא עשויה לשמור לעצמה, מה שהרגיז לא מעט רשתות שידור. לא מדובר בדרישת הרווח הגבוהה והראשונה של אפל: אפליקציית החדשות של החברה לא זמינה בישראל, אולם בארצות הברית ומדינות נוספות, השירות מאפשר לקבל עיתונים ומגזינים לאפליקציה. גם שם, דורשת אפל אחוזי רווח גבוהיים, מה שגרם ללא מעט מוציאים לאור לוותר על השירות.

עוד טוענת רויטרס כי ספקית התוכן HBO, זו שאחראית על לא מעט סדרות פופולריות כמו משחקי הכס, עשויה להציע את תכניה בתוך השירות של אפל ולהיות כבר חלק מההשקה בעוד חודש - חודשיים. השירות צפוי להיות זמין באמצעות אפליקציה יעודית שתהיה מותקנת מראש באייפונים, אייפדים, אייפוד טאצ' וה-Apple TV. ייתכן כי בעתיד הקרוב, לא רחוק מיום ההשקה, השירות גם יגיע למחשבים ניידים ואפילו אנדרואיד, על מנת להגדיל את היצע הצופים. אפל וסמסונג כבר השיקו בטלוויזיות החכמות את אפליקציית "סרטי אייטונס", ולא מן הנמנע שהשירות יתמוך בטלוויזיות של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully